Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Hallo krijg morgen een clip diagnose apparaat van iemand die hem niet meer gebruikt er zit van alles bij aan kabels.
Ik weet niet wat voor een merk het is.
Nou is mijn vraag hoe kom ik aan de software om het er op te zetten en hoe werkt alles precies heb er nog nooit mee gewerkt wie kan mij een beetje op weg helpen en hoe werkt dat als ik een storing in mijn auto hebt hoe geeft hij dat aan in de computer.
Ik kan verkeerd zijn, maar ik dacht dat de software ofwel online gebeurde met Renault ofwel steeds (zo was het bij ons in de garage) geladen werd met updates die Renault toestuurde. Ik vrees dat je dus iemand persoonlijk met zulke updates zal moeten kennen om je clip te laden. Want in feite is de clip een laptop met een kabel en bakje eraan.
Vriend van mij heeft thuis ook een clip, maar denk niet dat hij nog updates heeft.
Als je er niet aan uitkomt met de antwoorden die gepost zullen worden door de mensen die er meer vanaf weten contacteer me dan.
Zal ik eens navragen hoe hij het doet. Hij kreeg de clip bij het sluiten van de garage...Heel juist weet ik het dus allemaal niet, ik was de verkoper he:)
Hallo UCH,
Ik wilde die bestanden van jou downloaden maar ze bestaan niet meer alles is 0 bytes.
Heb jij nog een andere mogelijkheid om het bestand te downloaden.
Groetjes Henk
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Heb v114 al ergens anders gedownload maar nou heb ik 4 laptops waar ik hem op wil installeren maar daar zit allemaal windows7 64 bits op en dat wil dus niet krijg hem niet geinstalleerd.
Dus ben nou opzoek naar een wat oudere laptop waar windows xp opzit en dan kan ik hem eens proberen.
Groetjes Henk.
ex total loss Renault Grand Scenic 2.0 16V 2004 benzine in afwachting van een Renault Captur HH 1,2 EDC met extra Toeters en Bellen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zal mij eerst even voorstellen want ik ben nieuw hier.
Mijn naam Eric Timmerman en heb de afgelopen 6 jaar in een Volvo S60 2.4 op lpg gereden en daar 600.000km op gezet.
Deze auto heb ik voor 95 procent zelf onderhouden.
Weet iemand waar de diagnose aansluiting van mijn Kadjar 1.3 uit 2019 zit? Niet bij de zekeringen links en rechts van het dashboard en ook niet in de middenconsole, zoals bij onze captur. Alvast bedankt
Nieuw hier want 2 maanden geleden een zoe q210 uit 2014 gekocht. Voor een schijntje, want met diagnose defecte bcb. Laden volgens verkoper alleen op 1 fase grannykabel, verslag van renault Bochane erbij. Omdat ik het autootje alleen...
Nieuw op het forum, dacht ik ons probleem voor te leggen aan jullie (hopelijk) ervaringsdeskundigen. Collega rijdt (reed) in een Zoë Edition One uit 2019. Nov. vorige jaar ontstond de melding in 'elektr. storing motor' in rood,...
Wie weet welke hardware en software ik nodig heb om settings in te kunnen stellen in mijn Laguna Coupe ? Hij is van 2009, ik overweeg een 2013 te kopen hierna. Maar ik zie zoveel verschillende discussies en opties, wat is nu precies goed ???...
Goedendag,
Mijn schoonmoeder heeft een Renault Scenic 2 die nu ineens vaak met een dode accu staat, lampen gaan het spontaan doen, en als ik de auto start (hulpkabels) komen de gekste meldingen op het display, parkeerrem controleren, emissie...
hallo, mijn clio 2022 heeft een melding 'sos controleren' . ik heb de auto laten uitlezen bij renault, geeft fout bij rekeneenheid DTCAE049, DTCAE138F aansluiting telematica eenheid usb en DTCAE0196 interne accustoring.
verder onderzoek bij de...