Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil sneeuwkettingen kopen voor onder de Renault Megane Fase2 maar toen ik bij de ANWB kwam voor een paar snox kreeg ik te horen dat dit niet mag van de fabriek en dat ik "sokken "moet kopen .
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?
Vriendelijke groet Eddy
Voor de 17 inch velgen op de Megane II wordt vaak aangegeven (ook door de fabrikant) dat sneeuwkettingen niet kunnen, maar voor 195 en 15 inch moet dat geen enkel probleem zijn. Kijk gewoon even op de verpakking van de Snox kettingen naar je bandenmaat. Kun je ook online intikken op anwb.nl.
Dan komt eruit dat voor 195/65/15 op een Megane II de volgende types geschikt zijn:
Snox Pro SXP 540
ANWB XMR 69
Waarbij de Snox iets duurder is maar makkelijker omlegt, maar voor incidenteel gebruikt is de XMR ook prima.
De typenummers vind je op de verpakkingen in het rek.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedenavond. Ik heb een set velgen met winterbanden liggen van mij vorige Megane. Dat was een 1,5 Dci Estate uit 2012. Nu is mijn vraag, kunnen deze velgen onder mijn huidige Megane? Dat is een Megane E-tech Plug-in Hybrid uit 2021. Ik heb geen idee...
te koop 4 stuks 17 inch Dezent zwarte velgen met winterbanden Renault Talisman of Megane, of andere merken, zie de steekmaat!
-4 stuks
-met wielbouten
-225/55R17 97H M+S
-steek 5x 114.3
Hallo ik zit met een vraag en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.het betreft de kaartsleutel die wel erg los in de kaartlezer zit.is dit normaal of miet de sleutelkaart iets strakker in de lezer zitten.de kaartsleutel werkt wel normaal maar zit...