Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Bij de Mégane RXi automaat van mijn moeder zijn de dagteller en de boordcomputerfuncties niet meer op het display te krijgen . Wat denken jullie? Schakelaar kapot waarschijnlijk?
Dave
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het de schakelaar is. Ik heb geprobeerd zacht teh drukken, hard te drukken, lang, kort, indrukken terwijl je de ruitewissers aanzet, enzovoort.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ik heb de Arakana Esprit Alpine van 2024 vreemde is als ik me cockpit zoals ik hem heb afgesteld met me dagteller rechts in beeld en ik kom volgende dag in de auto is het weg en moet ik het weer opnieuw instellen erg vervelend wie o wie heeft hier...
=//= Ik heb een vraag:
In september 2024 onze 5e Dacia in ontvangst genomen (en de 3e Duster): 1.0 ltr 3 cylinder op LPG, model Expression.
Vanaf het begin problemen met de boordcomputer gehad (+ beeldscherm):
Normaal start dit op (met een...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Een goeden avond.
Bij deze is het de eerste keer dat ik hier ben en lijkt mij leuk om zo de ervaringen met andere te delen.
Ik was al een tijdje op zoek naar een Renault megane 2 cabrio en heb deze vorige week aangeschaft. Het is een 2.0 liter in de...