Groene sleutel in keycard
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 09 apr 2012 11:04
- Actief als: particulier
Groene sleutel in keycard
Hoi allemaal, ik heb een vraagje over de keycard van een Laguna GT 2 Ph1. Er zit een groene sleutel in de keycard. Nu kwam ik op internet het navolgende tegen, zie foto. Deze lijkt er erg veel op.
http://www.autokeytransponder.com/Produ ... hp?id=1870
Volgens mij zit er standaard een zwart/grijze sleutel in. Wie weet hier meer over?
Ik wil namelijk een Laguna GT (06-2003) kopen waarbij deze keycard met groene sleutel zit.
http://www.autokeytransponder.com/Produ ... hp?id=1870
Volgens mij zit er standaard een zwart/grijze sleutel in. Wie weet hier meer over?
Ik wil namelijk een Laguna GT (06-2003) kopen waarbij deze keycard met groene sleutel zit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Re: Groene sleutel in keycard
Die groene sleutel mag je aan de kinderen geven. Kan je niks mee doen. De grijze sleutel is de sleutel die op je portierslot past. De groene is gewoon een recht staafje. Na vervanging van een kaart krijg je de kaart geleverd met groen sleuteltje. Dit smijt je normaal gezien weg en vervang je door het goede sleuteltje uit de defecte kaart. Ben je je kaart kwijt, dan dien je los van een nieuwe kaart, ook een nieuw sleuteltje te bestellen. Dat zal dan een grijs zijn..
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Laatste bezoek: 09 apr 2012 11:04

Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
Nou, als wij een keycard verkopen dan hebben wij ook de groene sleuteltjes als noodsleuteltje. Dit zijn OOK orginele VALEO sleuteltjes en wij copieren die met een sleutel slijp/frees machine aan de hand van de door de klant meegenomen grijze sleutel. Dus als een klant bij ons een keykaart koopt en zij willen ook een bijpassend noodsleuteltje dan copieren wij die.door DHL » Ma Apr 09, 2012 9:34 am
Die groene sleutel mag je aan de kinderen geven. Kan je niks mee doen
Het zou dus kunnen zijn dat het groene sleuteltje daadwerkelijk een werkend noodsleuteltje is.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Jullie slijpen die zelf?
Bij ons was dit een afzonderlijk onderdeel te bestellen op chassisnummer van de wagen.
Maar inderdaad, dit wist ik niet. Was gaan veralgemenen wat men bij ons doet. Iig kan je het wel zien aan de sleutel, nl of er een baard aanzit of niet. Is het een recht vlak staafje kan je hem niet gebruiken.
Bij ons was dit een afzonderlijk onderdeel te bestellen op chassisnummer van de wagen.
Maar inderdaad, dit wist ik niet. Was gaan veralgemenen wat men bij ons doet. Iig kan je het wel zien aan de sleutel, nl of er een baard aanzit of niet. Is het een recht vlak staafje kan je hem niet gebruiken.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 16 apr 2023 14:31
Jip, we hebben gewoon en sleutel copieer machine aangeschaft en maken zo een copie van het orginele sleuteltje, dat slingergroefje in het noodsleuteltje dat is wat er noodzakelijk is om het sleuteltje te laten werkendoor DHL » Wo Apr 11, 2012 9:51 am
Jullie slijpen die zelf?

Maar waarom ze groen zijn dat weet ik niet want het zijn gewoon de orginele VALEO sleuteltjes en dat is tot nu toe wat we kunnen bestellen

Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 15 mei 2025 22:00
Als je een badge kaar besteld kan de dealer aanklikken of je deze MET of ZONDER noodsleutel wilt, maakt in prijs niet veel uit. Meestal is de kaart kapot en zet je de oude noodsleutel over in de nieuwe badge.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Ja, bij ons ging dit ook zo eigenlijk. Beetje raar, dat toestel samen met dat zelf slijpen zal uiteindelijk toch duurder komen?
Kwam hier vandaag nog zo'n groen sleuteltje tegen tussen m'n 'reservesleutels'. Je weet wel, een doosje vol sleutels die eens mens bijeenspaart in de loop der jaren en waarvan je de herkomst niet meer kent lol. Dat groene kende ik uiteraard nog... Was van m'n Vel Satis. Indertijd ooit terugroepactie geweest ivm nieuwe handsfree kaarten. De oude kaarten moeten hier ook nog rondslingeren. Was speelgoed voor de kinderen
Kwam hier vandaag nog zo'n groen sleuteltje tegen tussen m'n 'reservesleutels'. Je weet wel, een doosje vol sleutels die eens mens bijeenspaart in de loop der jaren en waarvan je de herkomst niet meer kent lol. Dat groene kende ik uiteraard nog... Was van m'n Vel Satis. Indertijd ooit terugroepactie geweest ivm nieuwe handsfree kaarten. De oude kaarten moeten hier ook nog rondslingeren. Was speelgoed voor de kinderen

Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 15 mei 2025 22:00
Kinderen helemaal blij met een auto sleutel, is er geen auto die er mee open gaat 

Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
Haha, nee jammer genoeg niet:) Na reprog werkten die oude kaarten niet meer.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-