Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Sinds een aantal dagen staat mijn klok en dagteller bij elke dag weer op nul?
De startmotor doet ook wel eens raar (soms moet twee keer starten na ratel de eeste keer).
Enig idee of dit met elkaar te maken heeft en hoe dit te verhelpen is?
Is een startmotor van deze auto zelf te vervangen. Garage wil dit uiteraard graag doen maar moet deze dagen ook een beetje op de kleintjes passen (net als de rest van NL...).
Alvast bedankt voor het meedenken!
Martijn (Vleuten)
Voor wat betreft het dashboard ben je het slachtoffer van een defect waar elke Scenic II bezitter mee te maken krijgt, zie het volgende topic voor o.a. de oplossing via forum user Demi:
Tja... inderdaad, ook dit instrumentenpaneel ligt op sterven maar er is hoop hij is te reanimeren / reviseren / repareren indien gewenst.... gewoon even kontact opnemen via of reeds veelvuldig genoemde tel nr.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de Arakana Esprit Alpine van 2024 vreemde is als ik me cockpit zoals ik hem heb afgesteld met me dagteller rechts in beeld en ik kom volgende dag in de auto is het weg en moet ik het weer opnieuw instellen erg vervelend wie o wie heeft hier...
Ik heb een Arkana rs Line uit 2022. Nu heeft mijn radio niet bij elke zender de icoontjes. Bij sommige zenders heb je een antenne icoon. Mijn zoon heeft een Audi A4 en bij elke zender het zender icoon of logo. Wie helpt mij. Heb ik iets...
Weet iemand waarom de “app” regelmatig veranderd van inhoud?
27-2-25 geen Km stand maar geschat rijbereik en inhoud tank. Pagina met bandenspanning info werkt niet.
Ik heb geen E voertuig maar kan wel een “kaart” aanvragen.
Instructie boekje is niet...
goedendag,
op mijn dashbord is iets niet aanwezig. mijn captur is van november 2020.
er valt me op dat er geen dagteller in het display staat en ook niet de verbruiks gegevens best wel vreemd. ben langs stokman alkmaar gereden en die verteld mij...
Het klokje in mijn Grand Scenic III verspringt, na het goed zetten, steeds 1 uur vooruit. Doe ik iets fout, ik weet het niet. Heeft iemand enig idee aan wat de reden hiervoor is?
Mvgr, Walter
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...