Ik heb de dame eind vorige week voor een groot onderhoud naar de dealer gebracht. Blijkt dat er bovendien nog volgende werken nodig waren:
fuseekogel aan beide zijden
stuurkogel
remblokken rondom.

Donderdagavond pik ik de wagen op. Lijkt prima. Vrijdag zet ik de lichten aan voor de eerste keer en ik verlicht zowat de ganse hemel

Ik breng hem ztaerdag even terug naar de dealer, blijkt dat de sensor van de automatische hoogteregeling vooraan is afgebroken. Dealer stelt voor dit op zijn kosten te vervangen vermits dit mogelijk verband houdt met de werken aan de voortrein. Lijkt me een prima oplossing

Vandaag ga ik met de familie op stap. Na een halfuurtje blijkt dat de remmen sponzig aanvoelen...

Ik veronderstel lucht. Ik dacht dat je voor het vervangen van de remblokken niet moest ontluchten. Heb ik het nou mis? of kan dit ook voortvloeien uit de vervanging? Zijn dit dan dingen die gebeuren Of heb ik nu een slechte mechanieker tegen gekomen. Of is er een andere mogelijke oorzaak
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe 100 % tevreden ben van de dealer, reactie bij de hoogtesensor vond ik ook prima.
Ik breng hem alleszins morgen terug binnen.
Groetjes