Beste mensen,
Graag wil ik het volgende met jullie delen. Al jarenlang ben ik in het bezit van een mooie Renault Estafette. Eind vorig jaar heb ik besloten om de stap te zetten om eens lid te gaan worden van een vereniging. Via internet heb ik me aangemeld bij de Vrienden van de Estafette. Geruime tijd verstreek. Na verloop van tijd kreeg ik bericht dat mijn aanmelding was ontvangen en dat mijn aanmelding op de algemene ledenvegadering van januari aanstaande zou worden meegenomen. Ik was verbaasd. Ik had nergens op de site gelezen dat er sprake zou zijn van een zogenaamde ballotagecommissie. Dit heb ik via de mail ook kenbaar gemaakt. Verbaasd en vebolgen was ik over de daarop volgende reactie. Er was geen ballotagecommissie maar omdat de vereniging een conflict had met iemand met een gelijke achternaam als ik, werd ik niet zomaar toegelaten maar zou dit op de ALV besproken worden. Volgens mij is dit een zuivere vorm van discriminatie.
Na de ALV heb ik niets meer gehoord. Deze week heb ik zelf maar weer eens contact opgenomen. Mijn aanmelding was niet besproken maar ik mocht geen lid worden. Ik heb hierover mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Het bestuur maakte mij nogmaals kenbaar dat ik niet welkom was als lid. Ze deelden mij per mail mede dat er genoeg Renault garages zijn waar ik terecht kan en dat het onderdelenmagazijn van de vereniging toch was opgeheven.
Deze handelswijze vind ik op zijn zachtst uitgedrukt bijzonder vreemd. Dit kan toch niet iemand weigeren op grond van zijn naam.
Wat vinden jullie hiervan en dan ook nog even vermelden dat er toch geen onderdelenmagazijn meer is.
Jos
Lidmaatschap Vrienden van de Estafette
-
Jos2137
Topic author - repeating visitor

-
hans
- Lid

- Actief als: particulier
ik zou 'gewoon' proberen een andere vereniging te vinden jos! Graag of heel niet en ik denk dat je via de C.A.R wel ergens terecht kan. Inderdaad een beetje een vuil spelletje, iemand weigeren vanwege een achternaam. tenzij je natuurlijk de desbetreffende persoon bent jos..
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
ForeverYoung(Edward)
- Lid

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Vind ik ook een wat raar verhaal.
Zelfs al zou het je broer ofzo zijn, dan sta jij daar toch los van, een ieder is zelf verantwoordelijk voor wat ie …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Zelfs al zou het je broer ofzo zijn, dan sta jij daar toch los van, een ieder is zelf verantwoordelijk voor wat ie …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 14 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht