Megane: gerammel
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 24 jul 2014 10:21
- Actief als: particulier
Megane: gerammel
Model/uitvoering :[Megane 1.6 16V/b]
Bouwjaar :[2002/b]
Brandstof :[benzine/b]
Ik rij al 6 jaar met deze auto en ben er tevreden over. KM stand 135000. Afgezien van wat storingen in het verleden met bobines en een sensor rijdt hij prima.
Er is 1 mankement wat nog steeds niet is gevonden. Zodra de buitentemperatuur boven de 15 graden komt begint het ergens in de voortrein te rammelen tijdens het rijden, voornamelijk op bv klinkerwegen en kleine oneffenheden. Na een rit, als de motor warm is, lijkt dit het euvel te versterken. Ook als hij een tijd in de hete zon heeft gestaan en je rijdt weg dan lijkt het wel of de hele voortrein er onder vandaan valt. Na een stukje rijden wordt het dan wat minder. Hoe hoger de buitentemperatuur, hoe erger het gerammel. De hele ophanging is al diverse malen nagezien en er wordt nooit een afwijking gevonden. Voor de goede orde, in de winter treedt het verschijnsel dus niet op. Iemand enig idee waar we dit moeten zoeken?
Nico
Bouwjaar :[2002/b]
Brandstof :[benzine/b]
Ik rij al 6 jaar met deze auto en ben er tevreden over. KM stand 135000. Afgezien van wat storingen in het verleden met bobines en een sensor rijdt hij prima.