Hallo, ik ben nieuw op het forum heb een paar vragen over mijn net aangeschafte 2e hands Megane Grand Tour II uit 2006.
Ik lees veel over airco problemen en electronica. Deze problemen heb ik ook, zoals geen werkende airco, slecht sluitende ramen en achterklep die niet opent. Zijn er na de introductie van de Grand Tour wellicht service updates of call back scenario's geweest voor de Megane ? Zijn er zaken die vallen onder garantie of service ? heeft iemand tips of kan iemand ''links'' plaatsen naar onderwerpen die hier naar verwijzen ?
Ik hoop dat iemand kan helpen.
Alvast bedankt.
Call back Grand tour geweest ?
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 10 aug 2017 22:13
- Actief als: particulier
Re: Call back Grand tour geweest ?
Een niet werkende airco en een achterklep die niet opent (gaat ie niet van het slot?) lijken mij zaken die onder de garantie van je net aangeschafte occasion vallen. Daar zou ik gewoon mee terug gaan naar de verkoper, die kan het dan nog in orde (laten) maken.
Wat bedoel je precies met slecht sluitende ramen? Doet het raam het niet? Blijft het half open? Lekt het? Maar ook in dat geval: als je de auto net hebt gekocht en je hebt garantie, dan moeten ze dit gewoon in orde maken. Dus ik zou me gewoon heel vriendelijk weer melden bij de verkoper en vragen of ze het onder garantie in orde willen maken.
Terugroepacties weet ik niets van, zou kunnen, maar de zaken die je noemt horen allemaal gewoon bij het netjes afleveren van een occasion.
Succes ermee.
Wat bedoel je precies met slecht sluitende ramen? Doet het raam het niet? Blijft het half open? Lekt het? Maar ook in dat geval: als je de auto net hebt gekocht en je hebt garantie, dan moeten ze dit gewoon in orde maken. Dus ik zou me gewoon heel vriendelijk weer melden bij de verkoper en vragen of ze het onder garantie in orde willen maken.
Terugroepacties weet ik niets van, zou kunnen, maar de zaken die je noemt horen allemaal gewoon bij het netjes afleveren van een occasion.
Succes ermee.
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jun 2025 16:31
- Actief als: particulier
Re: Call back Grand tour geweest ?
Bovag garantie vanaf 4500e is standaard mits bij bovag bedrijg gekocht. Dan hoort dit gewoon opgelost te worden. Ook bij een andere vorm van garantie. Heb je geen garantie had je dit moeten opmerken bij de koop en in evt overleg laten repareren. Terugroep acties voor de airco is wel iets van geweest, dealer weet hier van. Df1070 storing is bekend euvel, staat al diverse info over op dit forum. Kan ook gewoon zijn dat de airco leeg is.
Schakelaars van de achterklep gaan bij bosjes defect.
Over de ramen is de klacht onduidelijk.
Schakelaars van de achterklep gaan bij bosjes defect.
Over de ramen is de klacht onduidelijk.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in