Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
goedendag, ik heb een twingo van het bouwjaar 2000 en sinds kort doet mijn rechterachterlicht het niet meer en de zekering vliegt er elke keer uit. Ik heb de stekkers van de rechter koplamp en het rechter achterlicht losgetrokken en de zekering springt nog steeds. ik weet niet of het toeval is maar verklikker van de verlichting doet het ook niet meer ik weet alleen niet of de storingen tegelijk zijn opgetreden, heeft iemand een idee wat er aan de hand is? het enigste waar ik nog aan kan denken is dat de zoemer/verklikker sluiting maakt, maar ik heb geen idee waar die zit.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Goedenavond, zoals de titel zegt blijft zekering 19 doorbranden in mijn Scénic II 1.6 16V uit 2005. Ik moet erbij vermelden dat deze zekering in de loop der tijd vaker is vervangen. Volgens de Renault garage was dit destijds een bekend probleem....
Clio 4 1.5dci 2013
Mijn zoon heeft de deur linksachter niet goed dichtgedaan. Dat hadden we niet gezien, hele flinke hoosbuien eroverheen. 2 dagen later accu leeg. Natte mat bij de pedalen. Accu geladen, rijdt prima weer. Maar volgende dag weer...
Mijn auto slaat af als huij bij stilstand stationair draait ,dit gebeurd ook als ik achteruit wil rijden en voor het stoplicht stil sta.
Heeft iemand een idee wat de oplossing is van deze storing?
Hoi ik ben nieuw hier en heb een probleem met mijn Renault Megane,3 uit 2012
Mijn motor comp lamp brandt en tevens brandt de rode lamp (motor schade)!
Ik heb de auto al div keren laten uitlezen en de verstoringen zijn legio.
Van auto portier slot,...
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
(Renault megane estate 1.2 uit 2015)Op de terugweg van mijn vakantie in Oostenrijk is mijn auto stil komen te staan. Auto is naar de garage gebracht en uitgelezen. Diagnose klep op 3e cilinder kapot geen compressie motoroliepeil onder minimum motor...