Hondenrek Scenic 1 phase 2
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 mei 2012 19:10
- Actief als: particulier
Hondenrek Scenic 1 phase 2
Ik heb me gek gezocht naar een hondenrek/bagagerek van Renault voor een Scenic 1 Phase 2 (bj 2001, met die grote koplampen) Er zitten geen haken in het plafond, waar je een rek aan kan vast maken zoals in de opvolger vanaf 2003. Wel zitten er haken in de bodem. Kan iemand mij een rek aanbevelen om de (grote) hond achterin te houden.
Ik ben niet zo voorstander van die rekken die je klemt tussen de bodem en het plafond. Maar ik heb er ook geen ervaring mee.
Alles suggesties zijn welkom.
Ik ben niet zo voorstander van die rekken die je klemt tussen de bodem en het plafond. Maar ik heb er ook geen ervaring mee.
Alles suggesties zijn welkom.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 mei 2012 19:10
Re: Hondenrek Scenic 1 phase 2
zal ik maar even op mijn eigen vraag antwoorden, na veel spitwerk, er is inderdaad een hondenrek voor deze Scenic, en je maakt hem vast aan de schroeven van de achterklep. die verscholen zitten onder een plastic kapje.
Ik heb er ondertussen een gevonden op internet.
Ik heb er ondertussen een gevonden op internet.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 19 mei 2016 12:20
Ik heb ook eindeloos gezocht naar een geschikt honden rek..
Veel rekken, moet je klem zetten op de grond en plafond, waardoor veel ruimte verloren gaat van je bagagebak..
Dus heb ik de hond maar aangeleerd dat ze moet blijven liggen in de bak.. Ik gebruik dan ook maar geen rek..
En dat gaat eigenlijk heel goed..
Veel rekken, moet je klem zetten op de grond en plafond, waardoor veel ruimte verloren gaat van je bagagebak..
Dus heb ik de hond maar aangeleerd dat ze moet blijven liggen in de bak.. Ik gebruik dan ook maar geen rek..
En dat gaat eigenlijk heel goed..
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 14 mei 2012 10:24
Hoi,
Ik heb zelf een hondenrek van Zooplus, is universeel en wordt bevestigd aan de achter hoofdsteunen kost +/- 50 Euro.
Volgens mij hebben ze die bij van Cranenbroek ook, alleen een stuk goedkoper. Ik weet dan niet of de kwaliteit vergelijkbaar is. Bij beide rekken heeft de hond de gehele kofferruimte ter beschikking en mocht er een ongeval plaatsvinden wordt de hond niet de hele auto doorgeslingerd. Bij koopgoedkoop.nl wordt een hok verkocht wat je los achter in de kofferruimte kunt plaatsen, misschien ook een idee. Succes ermee!
Ik heb zelf een hondenrek van Zooplus, is universeel en wordt bevestigd aan de achter hoofdsteunen kost +/- 50 Euro.
Volgens mij hebben ze die bij van Cranenbroek ook, alleen een stuk goedkoper. Ik weet dan niet of de kwaliteit vergelijkbaar is. Bij beide rekken heeft de hond de gehele kofferruimte ter beschikking en mocht er een ongeval plaatsvinden wordt de hond niet de hele auto doorgeslingerd. Bij koopgoedkoop.nl wordt een hok verkocht wat je los achter in de kofferruimte kunt plaatsen, misschien ook een idee. Succes ermee!
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 19 mar 2017 20:17
ik heb nog wel 1 orginele te koop voor 25 euro ex verzenden of op te halen in Hoogezand
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-