Hondenrek Scenic 1 phase 2
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 mei 2012 19:10
- Actief als: particulier
Hondenrek Scenic 1 phase 2
Ik heb me gek gezocht naar een hondenrek/bagagerek van Renault voor een Scenic 1 Phase 2 (bj 2001, met die grote koplampen) Er zitten geen haken in het plafond, waar je een rek aan kan vast maken zoals in de opvolger vanaf 2003. Wel zitten er haken in de bodem. Kan iemand mij een rek aanbevelen om de (grote) hond achterin te houden.
Ik ben niet zo voorstander van die rekken die je klemt tussen de bodem en het plafond. Maar ik heb er ook geen ervaring mee.
Alles suggesties zijn welkom.
Ik ben niet zo voorstander van die rekken die je klemt tussen de bodem en het plafond. Maar ik heb er ook geen ervaring mee.
Alles suggesties zijn welkom.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 mei 2012 19:10
Re: Hondenrek Scenic 1 phase 2
zal ik maar even op mijn eigen vraag antwoorden, na veel spitwerk, er is inderdaad een hondenrek voor deze Scenic, en je maakt hem vast aan de schroeven van de achterklep. die verscholen zitten onder een plastic kapje.
Ik heb er ondertussen een gevonden op internet.
Ik heb er ondertussen een gevonden op internet.
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 19 mei 2016 12:20
Ik heb ook eindeloos gezocht naar een geschikt honden rek..
Veel rekken, moet je klem zetten op de grond en plafond, waardoor veel ruimte verloren gaat van je bagagebak..
Dus heb ik de hond maar aangeleerd dat ze moet blijven liggen in de bak.. Ik gebruik dan ook maar geen rek..
En dat gaat eigenlijk heel goed..
Veel rekken, moet je klem zetten op de grond en plafond, waardoor veel ruimte verloren gaat van je bagagebak..
Dus heb ik de hond maar aangeleerd dat ze moet blijven liggen in de bak.. Ik gebruik dan ook maar geen rek..
En dat gaat eigenlijk heel goed..
Hide post links |
-
- Net ingestapt