Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zo trof ik het kofferbakslot vd Twingo (2006) vandaag aan, dus zonder de zwarte drukknop in het midden
Die lag op de grond
Ik kan hem er wel in terugduwen. Slot kan je dan normaal bedienen.
Maar hij blijft niet vastzitten, als je de klep hard dicht gooit valt de knop er weer uit.
Zie niets afgebroken aan de knop
Wat kan ik nog doen, of moet het complete slot nu vervangen worden?
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Op het losse gedeelte van het slot hoort een rubber ringetje te zitten wat het deel borgt met het slot wat op de auto zit. Je kunt het repareren, scenic I model heeft hier ook veel last van. Is wat info over te vinden op het forum.
Dus met een ringetje of metaal clipje kun je het repareren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie