Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik twijfel tussen de Renault Austral tce mhev esprit alpine 160 met 21.000km op de teller ofwel de Renault Arkana R.S. Line e-tech hybrid 145 met 27.000km op de teller, is wel het oude model van 2022.
Ik heb een Renault Modus van 2011. en sinds kort geeft hij dus een Laadstroom defect aan.
De auto is 4x door gemeten door de garage waar ik hem gekocht heb en door een officiele renault dealer.
Ik...
Ik heb mijn Laadbeheer ingesteld om 's nachts om 2 uur te starten tot 07 uur. Als ik de volgende dag de Laadgeschiedenis bekijk, heeft de auto geladen vanaf 1 uur die nacht Dit gebeurt consequent: iedere keer geeft Laadgeschiedenis een uur eerdere...
Beste mensen,
Ik heb een Renault modus uit 2005 en heb laatst de lampen die led waren vervangen voor gewone omdat de verlichting achter raar deed.
2 weken daarvoor is de stuurcolom vervangen omdat die defect was.
Ik heb tijdens het wisselen van de...
Onze Scenic met 1.2 TCE maakt weer een geluid, nog erger dan eerst. Er is nu constant een ratel hoorbaar buiten/onder de auto bij de motor/bak. Dit hoor je ook tijdens het rijden.
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt met een identieke Renault Scenic...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik woon op Curaçao en heb bij mijn moeder een Renault Modus 2005 staan. Er wordt iedere maand sowieso wel een stuk in gereden.
Onlangs bij de garage heeft men het lampje: 'onderhoudsbeurt'...