Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Je kan snel controleren door de achterbank te kantelen en een rond plastiek deksel omhoog te doen .
daaronder zit de vlotter/ pomp .
Een stekker mer vier draden . De twee dikste draden zijn voeding en massa voor pomp .
Pomp wordt aangestuurd via relais .
Probeer er even op de vlotter te tikken nadat je het contact hebt aangezet .
Hoor je een gebrom daaronder dan werkt je pomp terug (even).
Als het heuvel terugkomt Vlotter vervangen .
Mvg K
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn tweedehands Clio IV phase 2 werd geleverd met een instructieboekje van de Clio V.
Daarom zoek ik het instructieboekje dat bij mijn wagen past : Clio IV phase 2.
Online vind ik enkel het boekje van phase 1.
Goedendag. Wij hebben al tweede auto een twingo 1 benzine uit 2007. Km stand 119.600. Het probleem is als volgt. Er is een garagebezoek geweest ivm nieuwe drukgroep. Na enkele weken viel de twingo onder het rijden spontaan uit en het bleek een...
Goedenavond, zoals de titel zegt blijft zekering 19 doorbranden in mijn Scénic II 1.6 16V uit 2005. Ik moet erbij vermelden dat deze zekering in de loop der tijd vaker is vervangen. Volgens de Renault garage was dit destijds een bekend probleem....
Op de constante stroomdraad van de trekhaak op #9 staat geen spanning meer ook niet bij een draaiende motor.
Is er misschien iemand die weet waar ik voor die draad de zekering kan vinden?
De trekhaak is origineel door garage geplaats dus er zal er...
Sinds enige tijd heb ik af en toe een raar gevoel in flauwe bochten in het stuur van mijn 1999 Twingo. Het lijkt net alsof de bekrachtiging uit gaat en het na een seconde weer doet. De wagen geeft dan ook een knikje naar rechts of links al...