Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De rolhoes is van een grand espace van voor 2003! Dis type 3 1pv 4. Dus...... terug ermee naar de dealer Heb van dat type rolhoes en hoedenplank voorbeelden gevonden op het internet.
Het remlicht van de achterklep (goh...die is van kunststof) losgeschroefd, gereinigd en weer vastgemaakt. Nu maar hopen dat de lekkage is opgelost. Anders kitten
Kitten of nieuw plaatsen. Probeerde het ook al door te reinigen, helpt niet. Had nog garantie, dus nieuw geplaatst en opgelost. Denk dat iederen Espace hier last van heeft lol.
die koptelefoons zijn idd niet meer te vinden, wat wel werkt (bij mijn systeem renault espace 2006 nieuwe model) zijn universele met frequentie 2.8/2.3 en/of 3.8/3.2 MHZ.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een Kadjar uit 2015 welke uit Belgie hier naar toe is gehaald. In Belgie is de distributieriem vervangen en de kleppen gereviseerd. Kan iemand mij vertellen of het probleem welke deze 1.2 TCE...
ik heb een jonge 2de hands Espace VI E-TECH Iconic full hybride gekocht en dan kan je natuurlijk niet kiezen over welke functies dat je graag zou hebben
ik weet dat er een functie is ,dat wanneer je hem in R zet ,je spiegels kantelen
maar...