Aankoop Fuego

Algemene zaken voor de Fuego
Plaats reactie

Topic author
RenSport
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Actief als: particulier

Aankoop Fuego

Bericht door RenSport »

Hallo Beste Mensen,

Ik heb een aantal maanden geleden mijn rijbewijs gehaalt 8) !! Maarja, De Espace van mijn ouders is niet altijd beschikbaar, en daarom wil ik graag een eigen auto kopen.

Ik ben zelf ook gigantisch gek op Mooie ouderwetse Franse modellen. Daarom is het ook zeer moeilijk om te kiezen tussen bepaalde modellen. Toch lijkt mij gezien het toch enigszins sportieve uiterlijk een Renault Fuego wel wat.

Maar ik heb zelf totaal geen ervaring met deze auto. Ik ken ook niemand die ooit zo'n auto heeft gehad. Daarom zou ik graag een paar vragen willen stellen over de auto in zijn algemeen.

Allereerst zou ik graag willen weten waar je op zou moeten letten bij de aankoop van een fuego. Wat zijn dus typische zwakke punten van de auto? Zijn de onderdelen van deze auto over het algemeen nog verkrijgbaar?, of zijn er modellen die je niet moet hebben vanwege een schaarste aan onderdelen? Ik ben van plan met de auto dagelijks zo'n 60 kilometer te gaan rijden, dus ook met de betrouwbaarheid moet het wel snor zitten.

Voor welke prijs zo je mogen verwachten dat de auto in een normale rijdbare staat is, die nog een jaartje of 2 door de APK komt? (geen dure gerestaureerde auto dus!) Ik ben maar een studentje die zo zijn budget heeft :(

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!

Groeten
Rensport

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

KOPPES
lid
lid
Laatste bezoek: 21 jun 2024 15:14
Actief als: particulier

Aankoop Fuego

Bericht door KOPPES »

Hoi Rensport,

Leuk als er weer een nieuwe Fuego eigenaar in Nederland bij zo komen.

Waar je vooral op moet letten is natuurlijk roest bij een gemiddeld 20 tot 25 jaar oude Franse auto.