Ik heb een aantal maanden geleden mijn rijbewijs gehaalt

Ik ben zelf ook gigantisch gek op Mooie ouderwetse Franse modellen. Daarom is het ook zeer moeilijk om te kiezen tussen bepaalde modellen. Toch lijkt mij gezien het toch enigszins sportieve uiterlijk een Renault Fuego wel wat.
Maar ik heb zelf totaal geen ervaring met deze auto. Ik ken ook niemand die ooit zo'n auto heeft gehad. Daarom zou ik graag een paar vragen willen stellen over de auto in zijn algemeen.
Allereerst zou ik graag willen weten waar je op zou moeten letten bij de aankoop van een fuego. Wat zijn dus typische zwakke punten van de auto? Zijn de onderdelen van deze auto over het algemeen nog verkrijgbaar?, of zijn er modellen die je niet moet hebben vanwege een schaarste aan onderdelen? Ik ben van plan met de auto dagelijks zo'n 60 kilometer te gaan rijden, dus ook met de betrouwbaarheid moet het wel snor zitten.
Voor welke prijs zo je mogen verwachten dat de auto in een normale rijdbare staat is, die nog een jaartje of 2 door de APK komt? (geen dure gerestaureerde auto dus!) Ik ben maar een studentje die zo zijn budget heeft

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
Groeten
Rensport