Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Sinds ik vanavond een fiets achterin de espace heb gezet, kreeg ik bij thuiskomst de achterklep niet meer open en de achter ruitwisser doet het niet meer.
Iemand een idee wat dat kan zijn.
Hallo, als deze met een openklapbare ruit achteraan zit kan deze niet mooi in slot zitten .
Die moet eerst dicht vooraleer je de koffer open krijgt .Heb je geen melding van koffer open?
Welk type Espace is het ? bouwjaar?
Mvg Kurt
Betreft een espace3 van bouwjaar 2000 zonder openklapbare ruit.
Zal straks ff kijken of er een melding in het scherm komt. Als je hem probeert open te trekken, zie je wel dat rechts wel wil maar links flink in het slot zit?
Dan zal er een stang van het kofferslot niet mee open gaan .
In het midden komen de twee stangetjes van de linker en rechter slotgrendel samen bij de koffergreep.
Je zal de bekleding moeten verwijderen , maar dit gaat niet als de koffer dicht is.
In bijlage foto .
koffer espaceIII.pdf
Een gat in de bekleding maken om aan de stang te kunnen?
Misschien iemand een ander idee?
Mvg Kurt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ja zit weinig anders op denk ik.
Wat betreft de sleutel voor centrale vergrendeling, dat werkte inderdaad. Weet nu hoe ik de auto weer op slot kan zetten
eerst op dak ingedrukt houden -dicht en open- dan de auto uit en met sleutel kan ik hem dan vergrendelen.
Klasse bedankt!!
Morgen even naar de garage voordat ik alles stuk moet maken. Misschien hebben zij het vaker bij de hand gehad en kan de klep op een makkelijker manier open. Wordt vervolgd!!
Probleem opgelost doordat ik 'n fietskar kocht en die moest natuurlijk achterin.
De verkoper hield de klep buiten ingedrukt en ik gaf vanuit binnen een subtiel trapje tegen de klep en voila....de klep sprong open en sindsdien kan hij weer normaal open en dicht.
Bedankt voor alle reacties en kan een slotje op
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn 202 Espace.
Kijk ook even of er in de slotjes in de achterklep niets tussen zit. Bij mij zat er een stukje plastic tussen wat afkomstig was van het zwarte plastic wat eromheen zit...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds een jaar heb ik een Renault Megane Scenic 2 uit 2006.
Nu wil ik er een autocamper van maken, waarbij de tent aan de achterklep komt. Deze moet dan open blijven staan, maar dan is de volgende ochtend de accu leeg. Wat kan ik doen dat dit niet...
Goede morgen mede Australliërs,
Omdat ik (nog) geen trekhaak heb en toch fietsel wil meenemen de volgende vraag:
Heeft iemand ervaring met een fietsenrek op de achterklep?
Welke is geschikt (als het überhaupt kan) voor 2 E-fietsen ?
Foto's zijn...
Ik heb een twingo uit 2006 met centrale deurvergrendeling. Nou werkt de vergrendeling goed maar als de auto op slot is kan ik mijn achterklep gewoon open maken? Ik heb er al een nieuw motortje in want die werkte niet meer maar het...
Het cilinderslot van de Renault Twingo achterklep uit 2007 is defect. Draait door. Weet iemand waar je een vervangend cilinderslot met sleutel kan krijgen?
De achterklep van de Scenic E-Tech geeft een luid en duidelijk, maar voor mij irritant, piepje bij het open- en dichtgaan. Kan ik deze ook uitzetten? En zo ja, hoe?
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...