Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
WhatsApp Image 2024-10-08 at 13.31.19_7ce0ef87.jpg WhatsApp Image 2024-10-08 at 13.31.05_9cae6b09.jpg Hallo, mijn naam is Hans, ik heb een vriendelijk verzoek, een vriend van mij is met zijn motor bezig,Scenic 2.0, bouwjaar niet bekend (1995???)...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Gisteren heb ik dringend de accu van mijn Renault Scénic IV uit 2020 moeten vervangen. Deze vervanging werd niet bij een Renault dealer uitgevoerd.
Alles werkt echter opnieuw, alleen is er het probleem dat mijn Scenic in de stand 'comfort' niet meer...
Het gaat om een Scenic II met 2.0 liter, 16V motor
Krukaspoelie, spanner en multiriem laten vervangen door KwikFit.
Hierna ging de auto inhouden bij gas geven (ong boven de 2500 toeren). Motor maakt dan raar geluid. Als er niet teveel gas wordt...
Bij mijn renault grand scenic 3 uit 2012, ruik ik een benzinelucht na het starten en soms voor het stoplicht/als ik stilstaat.
Mijn lambdasone is een half jaar geleden vervangen en sinds dien lijkt het erger te zijn. Daarvoor rook ik het...