Mijn pakketjes zijn wat bescheidener, maar nooit minder welkom daarom
- de foamer met Kärcher aansluiting.
- Monelli mini velgenborstel
- Valma velgenborstel
- Iron X foam zeep
- pompje
- Doek
Je ziet het goed, het is gewoon een Monello fles onder de Kärcher foam injector.
Een beetje een teleurstelling, en tegelijkertijd ook niet. Ik heb meerdere van die flessen omdat ik een hele set van die flessen besteld heb een tijdje geleden. Nu heb ik dus gelijk (mocht ik de schroefdraad stukdraaien van die fles) een vervanger voor handen,
en de wetenschap dat de schroefdraad vrij universeel is en je geen 'gepantserde fles' nodig hebt
- De Iron-X foam is eigenlijk tweede keuze.
Tijdens het bestellen had ik
Autobrite Super Snow Foam op mijn lijstje staan, tijdens het afrekenen was iemand anders mij blijkbaar te snel afgeweest en was die uitverkocht, terwijl er toch meer dan 1 voorradig was geweest.
- Van de Valma velgenborstel weet ik dat ik op moet passen met de metalen kern. Hij heeft echter een goede reputatie, dus toch maar besteld.
- De "Monello - Wheel Woolie - Small" is om tussen de spaken van de velgen te peuren. Wat ik tot nu nog met een oude mit deed.
- De "Monello - Peluche Bianco - 45x65cm" heb ik als gift er bij gekregen, ben benieuwd.
Het pompje, geen flauw idee waar die bijhoorde.
Kan de Iron-X zijn, die je blijkbaar onderverdund dient te gebruiken in de foam, volgens opschrift dan.
Kan ook van de Monello fles zijn, hoewel als je
die fles los koopt er een ander pompje bij zit.
Spijtig dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn ander topic
foam-laten-inwerken-of-meewerken-t16046.html 
Had er vandaag graag mee gespeeld.
UPDATE:
Dat ging rap, na 3 auto's was de foam op.
De Monello wheel woolie - small past
niet tussen de spaken van de standaard(?) Renault lichtmetalenvelgen.
Shoot, de enige auto met lichtmetalen velgen die we hebben. Nou ja, prop hem dan wel in de gaten van de grille voor de radiator.