Airco werkt niet, DF1070 Clio III RS

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.

Topic author
Menno4466
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 28 jul 2013 13:05
Actief als: particulier

Airco werkt niet, DF1070 Clio III RS

Bericht door Menno4466 »

Model/uitvoering : Clio III RS
Bouwjaar : 2007
Brandstof : Benzine

Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Kortgeleden heb ik een Clio RS gekocht (197 pk, leuk speelgoed :D )

Ik kom er nu achter dat de airco niet werkt, best jammer. Een vriend van me heeft het systeem gecontroleerd, dit was in orde. Hij vond een foutcode (DF1070), die heeft ie verwijderd. Daarna werkte de airco weer. Helaas van korte duur, als de motor uitgezet wordt, en weer gestart is de code terug. Dus naar een dealer gegaan, deze heeft (binnen coulance) de stekker vervangen en de code verwijderd, maar helaas bleef het probleem. De dealer stelde voor de pomp te vervangen (duur grapje :( , want volgens de dealer zit de pomp niet meer 'vast' (hij bedoelt denk ik dat ie al eens vervangen is), dus niet binnen coulance-regeling) Maar als ik op dit forum wat topics lees, begrijp ik dat dit lang niet altijd nodig is toch? Ik lees over een software-update, maar daar heeft mijn dealer nog nooit van gehoord). Weet iemand of die update er inderdaad is, of er voorwaarden zijn voor het installeren van die update en waar (liefst in de regio Helmond, Eindhoven, Oss) ik dat kan laten doen?

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen