Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Binnenkort op vakantie en nu wil ik graag in mijn renault Laguna bj 2003 een iPod/iphone aansluiting, probleem ik heb misschien te veel berichten gelezen weet gewoon niet wat ik nu moet doen of hebben en of het überhaupt kan.??
ik zal een foto toevoegen kan dan iemand mij vertellen of het überhaupt kan en of ik de groene of blauwe mini iso 8 pin nodig heb.
inbouwen lukt me zeker.
alvast bedankt gr.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hebben we het over de standaard Tunerlist radio/CD speler?
Je hebt alleen een blauwe (=cd wisselaar) aansluiting.
Dus je kan een interface die een CD wisselaar emuleert gebruikern, zoals die van Dension of Renaults eigen Audio Connection Box
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Er staat op de website dat hij voor de Tunerlist geschikt is dus als je hem correct hebt aangesloten zal hij wel defect zijn....
Ik zou dus hierover met MB caraudio contact opnemen
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Krijg altijd de melding niet compatibel. dit zowel me de iPod classic als met de nieuwste versie Ipod Touch.
weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt :)
Mijn Kadjar uit 2019 heeft 2 usb-aansluitingen. Aangezien deze Kadjar geen cd-speler heeft en ik nog heel veel cd's heb, leek het me een goed idee om een externe cd-spelertje aan te sluiten in de auto. Helaas werkt dit dus niet. De cd-speler krijgt...
Beste forumleden,
Ik wil een dashcam in mijn captur 2 installeren met vaste 12 volt.
Plug ik deze in het zekerungenkastje linksonder bestuurderszijde.
Iemand een tip waar of welke? Of ergens anders aansluiten? Tip..graag!
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.
Goedendag, ik heb een Scenic 4 uit november 2016 en wil daar graag een trekhaak op zetten. Ik ga er vanuit dat de auto is voorbereid en dat ik een kabelset met canbus aansluiting moet hebben, klopt dat? Verder hoor ik graag goede of slechte...