dynamolamp blijft branden,radio en ventilator werken niet

Plaats reactie

Topic author
Slinkman
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 aug 2013 22:07
Actief als: particulier

dynamolamp blijft branden,radio en ventilator werken niet

Bericht door Slinkman »

Beste Collega Renault liefhebbers. Aangezien ik in het verleden meer dan blij was met mijn Renault 25 heb ik 3 weken geleden een Espace (type 3 met F4R motor) uit 2001 als ik het goed heb type JE0NL5 gekocht. 3 weken was ik heel erg blij met deze auto tot 3 dagen geleden het acculampje bleef branden. Ik dacht Dynamo kapot, ga maar op zoek naar een goede tweedehands, ik heb deze gevonden en ook kunnen plaatsen. Helaas bleven de problemen (lampje branden en radio en ventilator die het niet deden bestaan) Vervolgens de eerste dynamo maar laten testen en deze bleek uitstekend te zijn. Aangezien ik geen duidelijk schema van de elektrichebedrading kon vinden toch maar mijn vrienden van de wegenwacht gebeld. Helaas wist de wegenwacht in eerste instantie de zekeringen niet te vinden, nadat ik even op Google had gezocht wist hij het wel. na een half uur gaf hij het op met de opmerking dat ik een elektrische storing had en dat ik het maar moest uitlaten zoeken door iemand die er verstand van had.
Mijn vraag weet iemand waar ik een goed schema kan vinden of werkplaats-manual of heeft iemand een idee hoe ik dit probleem aan kan pakken zodat ik weer blij kan worden en op visite bij mijn schoonouders in Minsk kan gaan met de Renault Espace grande. Als ik het op de verkeerde plaats vraag sorry ervoor want dit is mij eerste post op het Renault Forum.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Actief als: particulier

Re: dynamolamp blijft branden,radio en ventilator werken nie