Hoe deze stoel in een Kangoo te zetten ?

Plaatwerk, uitdeuken, lassen, lakken, kleurnummers, spuiten, bekleding etc.
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Gebruikersavatar

Topic author
BramvT
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 384
Lid geworden op: 08 mei 2010 12:14
Actief als: particulier
Locatie: Haarlem

Hoe deze stoel in een Kangoo te zetten ?

Bericht door BramvT »

Model/uitvoering : Kangoo 1.9 DTI
Bouwjaar : 2000

19 jaar lang heb ik in Citroen BX diesels gereden en de laatste 15 jaar daarvan had ik een type met onderstaande stoel (de z.g. GTI of TZI stoel)....de vraag is : zou deze stoel op het stoelframe van een Kangoo type-1 gezet kunnen worden.....er zitten natuurlijk gordelspanners onder de Kangoo stoel (de BX heeft die nooit gehad, is immers tot 1993 gemaakt).

Deze stoel heeft een ingebouwde lendesteun (zoals te zien is op de foto) en kan qua zitting ook nog naar achteren gekanteld worden dmv de draaiknop...en uiteraard is ook de rugleuning te verstellen.

In deze stoel zat ik wel zo lekker, aangezien ik aan een soort reuma lijd (Bechterew) moest ik dat 3,5 jaar geleden natuurlijk uittesten toen ik mijn eerste Kangoo DTI kocht...opzich zit de Kangoostoel niet eens verkeerd, zitting is lang genoeg, maar qua rugleuning houd het voor mij niet over, heb er al een extra dikke stoelhoes in zitten met zijwangen, maar mis nog wel steeds de lendesteun.
Gerommel met kussentjes en zo werkt allemaal niet....dus de vraag is : kan er iemand JA zeggen op mijn vraag en zou die dan tegen een redelijke vergoeding zo'n BX stoel op het chassis van de Kangoostoel kunnen bevestigen ??

Maakt mij niet uit waar ik naartoe moet rijden, de DTI doet bijna 1 op 19, dus die paar liters diesel heb ik er graag voor over en neem uiteraard zelf dan de BX stoel mee.

Afbeelding
Kangoo 1.2 - 16V bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, sinds 2010 Kangoo DCI-82 pk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht