scenic 1.4 Tce 130 privilege
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 nov 2023 17:40
- Actief als: particulier
scenic 1.4 Tce 130 privilege
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum,ik rijd mijn lang zal ze leven al Renault, met een R12 begonnen en niet meer weggeweest.
Vorige week hebben we de Scenic 1.4 Tce 130 Privilege gekocht, we moeten hem nog nog ophalen er staat 135000 op de teller en hij is van 03-2010. De proefrit was lekker, onze huidige auto is de Scenic 2.0 Dynamique uit 2005 altijd lekker gereden maar ja soms wil je wat anders. Zijn er misschien nog zaken waar op letten moet voordat hij afgeleverd word ? We hopen van harte dat we weer een goede aanschaf gedaan hebben. Ik hoop veel plezier te beleven van het Renault forum.
Vorige week hebben we de Scenic 1.4 Tce 130 Privilege gekocht, we moeten hem nog nog ophalen er staat 135000 op de teller en hij is van 03-2010. De proefrit was lekker, onze huidige auto is de Scenic 2.0 Dynamique uit 2005 altijd lekker gereden maar ja soms wil je wat anders. Zijn er misschien nog zaken waar op letten moet voordat hij afgeleverd word ? We hopen van harte dat we weer een goede aanschaf gedaan hebben. Ik hoop veel plezier te beleven van het Renault forum.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 05 mei 2025 22:59
Re: scenic 1.4 Tce 130 privilege
Dan is er goed doorgereden met de auto als die nu al die km-stand heeft!
Dit zijn vrij degelijke motoren/auto's, alleen je moet letten op de staat van onderhoud. Sommige zaken dienen bij een bepaalde kmstand te worden vervangen.
Veel plezier ervan!
Dit zijn vrij degelijke motoren/auto's, alleen je moet letten op de staat van onderhoud. Sommige zaken dienen bij een bepaalde kmstand te worden vervangen.
Veel plezier ervan!
Hide post links |
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 06 nov 2023 17:40
dank je, ik heb een half jaar garantie, distributie snaar of ketting is vervangen en hij is dealer onderhouden boekjes zitten erbij, voor de rest maar afwachten, kan hem vrijdag ophalen. Ben erg benieuwt.
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Laatste bezoek: 05 mei 2025 22:59
Deze zogehete H4J motor heeft een distributieketting welke in principe nooit vernieuwd hoeft te worden. De multiriem zal vernieuwd zijn, dat is mooi want dat scheelt je weer wat kosten. Specifiek punt zijn de remmen achter die overmatig slijten ivm automatische parkeerrem. Verder zijn er sporadisch wat problemen, maar dit type scenic is veel degelijker dan de vorige generatie.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-