Hoi MartijnEV,
De Galvanistraat in Ede bijvoorbeeld is duidelijk door EV-Box zelf aangegeven als 22kW laadpaal. Dankzij deze praktijkervaring heb ik deze nu naar status Rood gezet met vermelding van het issue. (Stond er overigens nog een EV te laden? Dan zou het wellicht kunnen dat de 22kW verdeeld moest worden over de twee EV's?).
Er stond geen andere EV. Laatst hier nogmaals geladen. Nog 20% vol en dan nog 2 uur 20 te gaan tot vol, duidt volgens mij op een 11 kw paal. Hoop niet dat, dat gehalveerd wordt als er nog een EV staat want dan zijn deze palen vrij onbruikbaar.
Wat bedoel je hier precies mee? Zijn de andere laadpalen tussen Arnhem en Utrecht langs de A12 niet geschikt gebleken voor de Zoe? (of privé en helemaal niet publiek toegankelijk, wat een issue lijkt te zijn bij de lijst die EV-Box online heeft staan...) Heb je die al geprobeerd? Bijvoorbeeld:
- Bunnik: Postiljon Hotel
- Bunnik: Kosterijland
- Driebergen: Odijkerweg
- Veenendaal: Fokkerstraat
- Veenendaal: Citadel
Ik heb deze palen niet persoonlijk geprobeerd. Maar de beide palen bij Bunnink staan niet langer als 22kw op EV-box pagina. Uit een eerdere opmerking in het forum begreep ik dat geen van de palen in Veenendaal 22kw zijn.
Dus ik heb ernstige twijfels bij de betrouwbaarheid van de EV-box informatie en plan daar liever niet mijn reis op.
Hoop dat er snel wel een paar goede 22 kw of liever nog 43 kw palen verschijnen, zou de bruikbaarheid en het 'samengeknepen billen' gevoel verbeteren.