Wij twijfelen ts de versie Life of intens. Bij de meeste verschillen kan ik mij best iets voorstellen, maar bij de extra multimediamogelijkheden niet. Zijn die de moeite? Wat zijn de ervaringen ivm de uitgebreide Rlink mogelijkheden?
Alvast bedankt.
Twijfel versie Life of intens
-
fivari
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Twijfel versie Life of intens
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
zonder ladingsverliezenwww.fivari.be
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
avdvee
- lid

Re: Twijfel versie Life of intens
Alhoewel gekozen voor de ZEN (enige verschil met de Intens is de achteruitrijcamera ipv ionisator/ geurmachine) zag ik toch wel een paar verschillen die mij interesseerden. De camera/ parkeersensor (die we erop hebben laten zetten) is ronduit handig in de grote stad maar met name de stereo is voor zijn klasse ronduit goed te noemen. Als liefhebber van muziek een grote plus te noemen, al bestaat dit volgens mij uit 2 extra tweeters en een stukje software (die ik uit heb staan).
Zo ook de regen- en lichtsensor (die laatste voorkomt onnodig gebruik van licht en dat is op een elektrische auto nuttig). Wat betreft leren stuur/ 16" velgen (ik heb zelfs 17") en elektrische ruiten achter lijken me verdedigbare accessoires maar die keuze kun je zelf wel maken
Minder interessant vind ik de donkere ruiten achter.
Wat je in deze context bedoelt met Rlink weet ik niet maar bij de ZEN/ Intens krijg je 3 jaar "Z.E. Inter@ctive pakket"; dat vind ik een nuttige extra omdat ik nu via de iPhone mijn accu's kan checken of de 'standkachel' kan aanzetten.
Hmmmm, als ik nu zo kijk wat ik extra kreeg voor die 2.000 euro meerprijs inclusief de Teflon bekleding (vervangen door eigen interieur) en 16" velgen (vervangen door 17" Techrun) dan is dat bij nader inzien toch wel best wat geld. Al moet ik zeggen dat ik een showroom auto heb gekocht vanwege de gegarandeerde levertijd .........
Zo ook de regen- en lichtsensor (die laatste voorkomt onnodig gebruik van licht en dat is op een elektrische auto nuttig). Wat betreft leren stuur/ 16" velgen (ik heb zelfs 17") en elektrische ruiten achter lijken me verdedigbare accessoires maar die keuze kun je zelf wel maken
Wat je in deze context bedoelt met Rlink weet ik niet maar bij de ZEN/ Intens krijg je 3 jaar "Z.E. Inter@ctive pakket"; dat vind ik een nuttige extra omdat ik nu via de iPhone mijn accu's kan checken of de 'standkachel' kan aanzetten.
Hmmmm, als ik nu zo kijk wat ik extra kreeg voor die 2.000 euro meerprijs inclusief de Teflon bekleding (vervangen door eigen interieur) en 16" velgen (vervangen door 17" Techrun) dan is dat bij nader inzien toch wel best wat geld. Al moet ik zeggen dat ik een showroom auto heb gekocht vanwege de gegarandeerde levertijd .........
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
| Hide post links |
-
RogerS
- Lid - en hoppa, logo 2

Re: Twijfel versie Life of intens
Wij hebben ook gekozen voor de ZEN vanwege o.a. donkere bekleding, achteruitrijcamera. Echter het "Z.E. Inter@ctive pakket" vinden wij de miskoop van…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 16 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht