Maar even een vraag:
Wat moet je nu doen/kopen om als gemiddelde autogebruiker je karretje schoon en glimmend te houden.
Ik/wij wassen de auto best vaak want heb een hekel aan een vieze auto, dit doen we met een turtlewas shampoo en poets het daar ook mee.
Maar wil nu eigenlijk wel eens weten wat je als leek het beste kunt doen, want hier lees ik kleien???????en sealen enz enz .
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik moet kopen ( tegen een redelijke prijs ) en wat ik dan moet gaan doen om de auto er super uit te laten zien.
Ik vind het poetsen erg leuk om te doen maar kan door mijn lichamelijke beperking geen hele dag gaan staan poetsen moet dit verdelen over meerdere sessies zeg maar. Is ook de reden waarom wij een automaat hebben gekocht
Ik wil graag mijn auto goed onderhouden op een simpele manier en ga onder geen beding door welke wasstraat dan ook

want dat vind ik nou zonde , maar daar zullen de menigen ook wel over verschillen.
Dus kort gevraagd: wat moet ik doen/ kopen zodat het voor een leek ook te doen is.
Bedankt alvast
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6