Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We hebben de Captur nog niet maar we krijgen carbon folie op dak, spiegels, R-link en ventilatieroosters.
Er stond een demo met dit dak en toen heb ik gevraagd of het ook op de rest kan en dat hebben ze op een demo getest en staat goed vinden wij .
Oja wij krijgen de ivoire uitvoering
Hier een paar afbeeldingen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Het = mooi, maar zou toch ook wel willen weten,wat dat compleet kost? + wie + waar je dat kan laten doen?
Groetjes Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Hoi,
Wij laten het doen bij renault munsterhuis in hengelo via Remco Beernink ( op woensdag vrij) totaal plaatje weet ik nog niet maar het dak was volgens mij 375,=
Ik zou zeggen bel even met munsterhuis en informeer even. foto staat ook op hun site vestiging hengelo.
Remco Beernink
Verkoop
MUNSTERHUIS HENGELO
Goudstraat 31-49 - Postbus 1245
7554 NG Hengelo - 7500 BE Enschede.
Tel: 074 2430 055 - Fax: 074 2422 814 www.munsterhuis.nl - r.beernink@munsterhuis.nl
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Grand Modus 1.2 zwart
De binnenzijde vindt ik wel mooi, het dak vindt ik persoonlijk minder.
Het blijft een nep carbon look, ik heb zelf meerdere fietsen gehad en nog in carbon waar de structuur zichbaar is, dat ziet er toch anders uit.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
Ik ben het met pascal eens! Dak doet me denken aan vroeger vooral bij de Opel Manta met dat vinyl / linnen op het dak geplakt. Ziet er na een tijdje niet meer uit.
Haha en daarom hebben we allemaal een andere smaak gelukkig en dat was een beetje mijn vraag, vindt je het mooi of niet mooi.
En als het niet mooi blijft...............het kan er weer af zonder beschadiging.
Maar wel mooi dat er zo verschillend over wordt gedacht.
Grand Modus 1.2 zwart
Heel mooi BrakB, nu je Tunnel nog en onderkant Armsteun. Dat vind ik persoonlijk allemaal goedkoop uitzien. Als ik er geld voor over heb laat ik het bekleden met leer.
Tunnel=console, tussen de voorstoelen naar het dashboard. Ik heb ook een Clioarmsteun, de onderzijde is van kunststof. Niet echt mooi, zeker opgeklapt is geen gezicht. (En voor de criticasters, vanwege de vele korte ritjes in ons dorp heb ik het opgeklapt, voor de bereikbaarheid om de veiligheidsgordel makkelijker vast te klikken).
Hellas liet de binnenkant los, jammer van het werk en geld maar...............ben bij http://h2ofoliedip.nl/water-transfer-printing/ geweest en heb daar alles laten doen. Zie foto's, kost wat maar dan is het ook helemaal super, vind ik.
Dit blijft gegarandeerd zitten
Ben hier erg blij mee, heb bewust voor mat gekozen .
Prijs? 350 euro , ja is veel geld maar het folie was ook erg duur en blijft niet zitten.
Maar nu is het klaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Grand Modus 1.2 zwart
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heb te koop een nieuw in doos een startbooster , huidige winkelprijs is € 69,99
Raar ding, geeft in % zijn vermogen aan en loopt langzaam af, maar start de auto prima
VFMFM 3000 A Starthulp powerbank, 12 V autostarthulp,...