Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen vrijdag mijn 1e Espace opgehaald. Helemaal geweldig. Rijdt super...
Alleen ik krijg geen geluid over de voorspeakers. Zitten wel in de deur. Ook met het boekje van de radio kom ik er niet uit.
Ik krijg niet alle instelling in het scherm te zien, zoals in het instructieboek van de radio staat.
Het betreft een originele radio met CD-wisselaar, achter in gebouwd in een Grand Espace (2004).
Ik heb ook een Grand Espace , uit 2005 met de cd wisselaar voorin onder het klepje. Mijn linker voorspeaker heeft het sinds ik de Espace heb nooit gedaan , de speaker is wel goed die heb ik met rechts al verwisseld, ben nog steeds opzoek wat het is.
mss corosie in de stekkerverbinding van de deur zelf of een kabelbreuk in het bewegende gedeelte van de stekkerverbinding van de deur bij het scharnier....is maar een suggestie
De tweeters zijn verbonden met de voorluidsprekers. Heb je met de Fader instellingen al eens alles naar voren gezet? Dan zou je geen geluid moeten horen. Bij een kabelbreuk zou je bij 1 speaker geen geluid moeten hebben. Wellicht toch een defecte radio? Op afstand lastig te bepalen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
@RichTrip...idd al met de fader alles op voor gezet en idd geen geluid.... Radio doet het op zich goed, mogelijk de "uitgang" naar de voorspeakers defect.....
Inmiddels probleem gevonden bij het inbouwen van de Carkit... kwam tot de ontdekking dat er een eerdere Carkit in de auto gemonteerd is geweest en de voorspeakers daarvoor onderbroken waren. Nieuwe carkit erin gezet en inmiddels heb ik alles aangesloten zoals het hoort.
Bedankt iedereen voor het meedenken!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Het zal waarschijnlijk een eenvoudig zijn, maar ik heb jet nog niet gevonden in mijn net aangeschafte Megane uit 2019. Als ik te snel rij hoor ik een signaal. Irritant. Ik dacht het in het menu gevonden te hebben maar helaas. Ik heb net alles...
Ik heb een renault scenic uit 2005
Nu heb ik het probleem dat als ik terug schakel een bonk linksvoor hoor, al de motersteunen zijn vervangen,zou het van de subframe rubbers af kunnen komen die versleten zijn ,met opschakelen geen bonk geluid...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...