Bi-xenon is in mijn ogen een must in deze donkere dagen, nu had toevallig een collega van mij een pilot bi-xenon setje liggen die uit zijn oude peugeot 306 cabrio kwam.
Hij zegt kan ik jou er blij meemaken, ik zeg zeer zeker! Zo gezegd zo gedaan, kleine instructie gekregen voor installatie en jawel, ik heb mooi groen/geel licht

Nu ging ik achter het stuur zitten en bleek er een geel lampje te knipperen met een soort "hartslag" icoontje. Trekt hij mijn accu leeg? Is het net als in de film stervende?
Ook doet mijn afstandsbediening van mijn sleutel raar, zitten nieuwe batterijen in, maar hij pakt hem niet, moet ik de auto starten, dan schakelt de startonderbreker in, in de auto op de afstandsbediening klikken (zodat het slot erop/eraf gaat) dan weer ff starten) en dan pakt hij de centrale vergrendeling wel
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik fout heb gedaan? Collega zei, stekkertje erin en gaan met die banaan..........
Bedankt voor alle tips en trics om dit mogelijk te verhelpen, ik rij een Megane Cabrio 1999
Mvrgr,
Stefan