Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Beste mensen,
om mijn Capturdocumentatie compleet te maken ben ik op zoek naar de originele Captur voorpremière-folder uitgegeven in maart 2013, zie bijgaand voorblad:
VOORBLAD FOLDER CAPTUR VOORPREMIÈRE.png
De pdf-versie heb ik al.
Wie heeft er nog 1 liggen en doet er niets mee of weet iemand die er nog 1 heeft liggen?
Graag een positieve reactie.
Bedankt vast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Klik linksboven (onder Home) op gebruikerspaneel - kies voor het tabblad "forumvoorkeuren" en bij de bovenste regel kun je instellen of je e-mails wil ontvangen of niet.
Voor PB "directberichten" activeren. en vergeet niet daarna op versturen te klikken.
29-12-2023, Renault Captur 1.6 E-Tech Engineered 145, Grijs, Alle opties.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Om te voorkomen dat iedereen maar gaat laden aan mijn stopcontact buiten heb ik er een schakeling tussen gezet die meet hoeveel de Captur gebruikt tijdens het laden, zo'n 22000W.
Als ik de auto laad, en hij is vol, dan komt er een pop-up van de...
Ik heb een vraag over de 1,2 tce motor in een Modus.
Het is bekend dat de Tce motoren problemen hebben.
Nu ben ik in de markt voor een andere Modus en een Renault expert(?) gaf aan dat de D4F H7 1.2 in feite de oude 1.2 16v is met een turbo.
En niet...