Wij hebben er nu met de tce90 200km op zitten.
En wij hebben ons gehouden aan de voorgeschreven inrijdt toeren en snelheid, en geen eco

het verbruik ga ik nu nog niet meten, zal zeker geen goed beeld geven.
Op zicht valt de kleine motor best mee, ondanks dat wij ons aan de toeren moesten houden. Je hoort hem wel wat maar niet storend. Het is geen RS maar ook geen slak, persoonlijk had ik liever een 1.2 zonder automaat willen hebben, die misschien in 2014 uitkomt.
Hiervoor had ik een clio 1.6, die is wel wat vuriger, maar als je de turbo een beetje aanvoelt rijdt deze best aardig door.
Wat soms wel raar is de schakel en rijgedrag indicator, die staat dan in het oranje en geef je gas bij in dezelfde versnelling gaat die op groen, dit zal wel met de turbo te maken hebben.
De achtervering vindt ik soms wel erg stug, maar de captur ligt daardoor wel goed op de weg voor dit type auto.
Met Rlink nog te weinig gedaan, de standaard functies functioneren goed en ik heb er twee mobiele telefoons op aangesloten een samsung S4 en HTC one en die functioneren goed.
Bij ons staan trouwens drie captur's binnen 300 mtr, een oranje, grijze en een ivoire.
O ja niet te vergeten mijn vrouw vindt de captur ook een fijne auto om te rijden.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.