Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
hoe doe ik dat invoeren gaat goed met wieltje en t wieltje naar je toe om nr te bevestigen achter t stuur
maar bevestigen van gehele code is dat n ander knopje ?
het is gelukt de code te bevestigen het wieltje waarmee je de nr s invoert na 4e nr een aantal sec naar stuur getrokken houden dan bevestig je de hele code
Ik heb een nieuwe accu en nu vraagt de radio om een code.
Wie kan mij helpen aub ? Dit is alle info die ik kan vinden op mijn radio.
Betreft clio bouwjaar 2007.
Zelfde verhaal als iedereen hier en het is nu ontzettend stil in de auto, redders in nood welkom!!
Bij deze hieronder hopelijk de benodigde informatie:
Renault Laguna
model 22DC279/62, Philips
prod. nr. FD0100250077121
TOP058
RN279FY0077121
7700433948TP058
Kun je mij ook helpen?
Net een Megane gekocht en de radio vraagt om de code.
De garage heeft de accu los gehad tijdens de afleverbeurt.
Staan een hele partij nummers op de radio maar als ik het goed begrijp gaat het om het nummer onder de streepjescode.
Het gaat om een Megane van 2006
Nummer op de radio is 8200607918T (vervolgens in een rechthoek) S972-SECURITY
Ik heb de code 7852 geprobeerd, maar hij blijft error zeggen en daarna om de code vragen. Is er nog een andere code mogelijk?
Hieronder een foto van sticker op de radio. Misschien komt iemand daar verder mee.
Alvast bedankt,
Groeten, Hans
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@Xaneortic: Weet je zeker dat dit niet alleen een cdwisselaar is?
Zo ja, dan moet de daadwerkelijke radiounit ergens anders zitten....die code moet je dan invoeren.
Renaults tot nu toe:
- Nevada 1992 Manager (helaas overleden)
- Megane II ph2 2006 business
- Megane III 12-2013 bose
De foto die ik geplaatst heb is van de unit die in het dashboard zit, bij de bestuurdersstoel ligt de gps unit. Is er nog een andere lokatie waar de radio dan zit?
@Xaneortic: Nee, de 'gps unit' zoals je hem omschrijft is zeer waarschijnlijk de echte radio/satelliet unit.
Hier staat als het goed is ook een 8200 nummer op dat eindigt op 1 letter en 3 cijfers.
Mogelijk staat er ook nog een losse SECURITY code op (zou gelijk moeten zijn)
Daarmee kunnen we de code berekenen.
Renaults tot nu toe:
- Nevada 1992 Manager (helaas overleden)
- Megane II ph2 2006 business
- Megane III 12-2013 bose
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender