Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Even een vraag over de Clio 1.2 Palette van bj. 02-1998....die kan ik voor mijn zus bij een dealer kopen, maar de stoel die erin zit is standaard en zit vrij vlak ook.
Kun je een luxere stoel 2e hands op de kop tikken (van een type met zwaardere motor of diesel), die in hoogte verstelbaar is of sowieso een betere zit heeft....en die gewoon op de rails in de Clio monteren ?
Het is een 3-deurs uitvoering zonder airbag (en dus vermoed ik ook zonder gordelspanners)...graag advies.
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemiddag, wij zijn in het bezit van een Megane 4 Bose. Echter is de zitting van de bestuurdersstoel gescheurd en een naad losgelaten.
Ik heb op internet nu een andere zitting gevonden (gebruikt) die in goeie staat is. Alleen is dit van de...
Renault Megane Scenic 2, 1.5 diesel, Uitvoering JMJ6P6, van 3 april 2008. APK t/m mei 2025.
Beste, mijn naam is Dirk en ben sinds kort in het bezit van deze mooie Renault. Hij geeft echter problemen met de parkeerrem, radio en ramen achter. Omdat de...
Ik ben in bezit van Espace V Paris Initiale uit 2019, inmiddels al paar dingen via DDT4ALL aangepast (Start&Stop uit, Achterlichten aan bij DRL, en KM/L instelling). Ik wil nog de settings van de Multi-sense aanpassen zodat standaard...
Hierbij bied ik mijn trouwe begeleider sinds 2002 te koop aan.
Vraagprijs € 575
Km stand 170.000
Hij rijdt nog prima! Heeft nog APK tot 6 maart 2025.
Natuurlijk heeft hij een aantal gebruikerssporen voor zo een oudje, maar ik heb hem altijd met...
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.
Ik ben vrij lang en rij al mijn hele leven met een maatstoel. Ik vertel het merk van de stoel niet vanwege eventuele reclame, plus dat de NL werkplaats van dit merk sub-optimale diensten en producten levert.