Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
Even een vraag over de Clio 1.2 Palette van bj. 02-1998....die kan ik voor mijn zus bij een dealer kopen, maar de stoel die erin zit is standaard en zit vrij vlak ook.
Kun je een luxere stoel 2e hands op de kop tikken (van een type met zwaardere motor of diesel), die in hoogte verstelbaar is of sowieso een betere zit heeft....en die gewoon op de rails in de Clio monteren ?
Het is een 3-deurs uitvoering zonder airbag (en dus vermoed ik ook zonder gordelspanners)...graag advies.
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Kangoo 1.6 - 16V Automaat bj 2004
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ex Renault's vanaf 1969 : R4 TL, R16-TS, R11-TL, R6-TL, R30 V6, na diverse Kangoo's DCI-82 pk...nu laatste 2 jaar een Benzine Kangoo type 1B
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, wie kan mij helpen? Ik krijg handremstoring door losgekomen draden r2 stekker onder stoel. Heb de draden doorgesoldeerd maar check handbrake samen met het rode licht en geluid komt steeds weer.
Er waren veel draden los,wie o wie kan mij...
Hallo, ik heb een Twingo die soms niet wil aanslaan. Als oplossing blijkt het te helpen om 1 bougie kabel los te halen en dan te starten. Hij slaat dan aan. Dan uitzetten, bougie kabel terug en weer starten en lopen. Bobine unit vervangen, maar dat...
Heeft er iemand nog toevallig een LED dagrijverlichting van de 2013 Renault Clio RS liggen die ik kan overnemen of weet iemand waar ik het onderdeel kan vinden? Heb inmiddels al meerdere webshops geprobeerd, maar helaas 3x een...