Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helaas is dat niet helemaal waar. Ik heb Ecotap even gebeld om te vragen wat ze voor palen hadden geïnstalleerd bij de Hornbach vestigingen. Het zijn helaas 11kw palen. Wat wel positief is dat ze gratis zijn.
De melding dat je in een uur je auto opgeladen hebt bij Hornbach klopt dus niet helemaal tenzij je accu op 70% staat.
Ik had gehoopt dat we de 22kw kaart konden aanvullen.
Het hangt af van het vermogen van je accu en je lader Een Zoe/ Leaf/ i3 met een 22kW accu kun je niet volledig opladen met 11kWh. Geldt voor een Tesla met een 80kW accu nog meer.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Wat een trieste lui zeg bij dat Groen7/ Autoblog.nl. Meende ik op basis van bovenstaande regel deze zin te moeten bekritiseren:"“Voor automobilisten geldt dat hun auto met de maximale stroom op maximale snelheid geladen kan worden. Dat betekent dat ze hun auto op de meest veilige, duurzame en snelle manier kunnen opladen.”" wordt mijn bijdrage zonder opgaaf van redenen verwijderd. Terwijl ik het initiatief op zich waardeer en geen beledigende teksten plaatste.
Vreemd, mijn bericht is weer 'terug'. Gisteren 2x op bovenstaande link gedrukt en mijn bericht was niet zichtbaar. Ik neem derhalve mijn stellingname over censuur terug!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds juli in bezit van een zoe q90 uit 2017. 3 weken terug zouden wij een eigen laadpaal krijgen van het merk energreen. Deze deed het niet, dank zij de info van het forum wisten we dat het waarschijnlijk aan de aarding lag...
Mijn smartphone google Pixel7a laad niet op. Het kleine display geeft wel een aanduiden van opladen maar het gebeurt niet. na 2 uur rijden geeft de telefoon nog minder batterij overschot aan. De draadloze verbinding via bluetooth werkt met de apps...
Nu enkele weken later ben ik nog steeds niet veel wijzer en krijg ik terug heel vaak foutmeldingen.
Gisteren heb ik na 140km gereden te hebben de volgende fout gekregen. Opladen niet mogelijk.