Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Model/uitvoering : Renault Wind Bouwjaar : 2012 Brandstof : Benzine
Sinds een aantal dagen herkent de autoradio van mijn Renault Wind geen cd's meer. Momenteel zit er een cd in die ik er bijna niet meer uit krijg. Soms lukt dit wel, en wanneer ik er dan een andere cd in doe dan wordt deze vervolgens niet herkent en krijg ik de cd er niet meer uit. Dit gebeurt bij alle cd's. Wanneer ik de autoradio op de "cd-stand" zet dan zie ik alleen een zandloper in mijn display die blijft lopen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Ik heb een megane 2018 (bose versie) en mijn rlink 2 kan niet meer updaten. Tevens weigert hij de iphone 14 te herkennen via een kabel.
Nu wil ik de navigatie software gaan update, volgens mijn renault garage, moet ik dat via de officiele...
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Ik heb een Megane 1.5 78kw Diesel versie KZ0B06 motorcode K9K G8 met 300K km :D
Onlangs heb ik een nieuwe koppeling in de garage laten plaatsen (de eerste) maar de auto kwam terug met volgende meldingen controleer inspuitsysteem en controleer...
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Bij het controleren van updates met Alliance Connect krijg ik telkens de melding (zowel met USB stick als het invoeren van VIN) de melding To download the selected product, please plug in your USB key into your computer. The memory space of your USB...
Een paar weken geleden is mijn trouwe 15 jaar oude Scenic 2 betrokken geraakt bij een ongeval. Gelukkig geen gewonden maar wel genoeg schade voor een economisch total-loss. Dus op zoek gegaan naar een vervanger gegaan. Financiën waren beperkt maar...
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...