Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wegens een aantal abonnementen die bijna aflopen, heb ik op het scherm een aantal “nieuwe berichten” staan. Ik krijg die echter niet gewist. Enig idee hoe ik die melding alsnog verwijder?
Van de ene op de andere minuut wil R Link mijn telefoon niet meer herkennen. Een doodgewone Samsung A6+.
Zelfs de dealer weet het niet meer...
Alles geprobeerd.....
Meer mensen last van?
Laatste versie Rlink zit erop.....
hoewel ik zeer tevreden ben met mijn 2013 zoe, ben ik de R-Link unit spuugzat.
meermalen nu dat de radio niets doet (kan ook geen andere zender kiezen) , dat ik mijn telefoon niet meer kan koppelen via bluetooth, om maar niet te...
wij hebben sinds zaterdag een renault koleos gekocht een zijn er heel tevreden over , enkel kan iemand me helpen hoe ik een nr uit mijn telefoonboek kan halen terwijl ik aan het rijden ben ? ik gebruik stuurbediening en dan vraagt de stem een keuze...
Ik heb de rlink geüpdatet naar versie 11.346.3206684-8060. Sindsdien geeft mijn achteruitrijcamera geen beeld meer. Iemand dezelfde ervaring en heeft iemand een oplossing. Ik heb een reset gedaan, ook terug naar fabrieksinstellingen en de accu...
Is het mogelijk om een route in een R link te laden die ik van tevoren heb uit gezet in/met het programma tyre ?
De auto die ik heb is een Clio IV phase 2 met R link systeem.
Sinds lange tijd erger ik mij aan de kwaliteit van audio van mij RLink 1 systeem met speakers van Bose.
Het geluid van de radio is goed, vol en aangenaam om te luisteren.
Echter, wanneer ik USB aansluit en spotify aan zet op beste kwaliteit,...
Vorige week vrijdag reed ik met mijn Zoë naar een bestemming in Leusden.
Om terug te kunnen rijden moest ik bijladen. Liefst in de buurt.
Volgens R-Link was er een oplaadpaal van 11 kW op 700 m afstand.
Maar in werkelijkheid bleek die paal slechts...
Hoe kopieer ik de sdkaart van uit me captur naar een grotere sdkaart. Als ik de sdkaart in de laptop steek zie ik allen hoe groot de sdk is maar niet wat er op staat. Hoe krijg ik alles gekopieerd naar me bureaublad en dan op een grotere kaart. ?
Volgens mij heb ik nog steeds een oude kaart.
Kunnen jullie checken op de foto.
Volgens TOOLBOX is alles up to date.
Indien dat niet het geval is: hoe krijg ik dan de nieuwste kaart?
Weet iemand of het mogelijk is om routes naar R-Link over te brengen, zoals dat met losse TomTom systemen mogelijk is? Ik rijd graag routes die ik vooraf met een navigatieprogramma maak (b.v. TYRE). Ik heb een aantal mooie motorroutes die ik graag...
Wie wil mij helpen met I-Link goed te krijgen Ik heb een iPhone en zou graag zien dat het werkt net zo als ik had met Carply in mijn vorige auto nu heb ik een Kangoo uit november 2017 en heb hem net een maand
Misschien een domme vraag maar is het mogelijk Apple Carplay te gebruiken in de Capture Intens? Ik zie van alles over Android Auto maar kan niet veel vinden over Apple Carplay
Hallo allemaal,
Wij zijn sinds paar dagen in bezit van een Clio estate gt.
De klok staat een uur te vroeg en via het menu kom ik wel bij de juiste knop,maar deze is inactief.
Hoe kan ik de tijd alsnog wijzigen?
Alvast bedankt voor de reacties...
Ook ik heb sinds dag 1 gedonder met de R-link. Inmiddels rijd ik al ruim een week met een zwart scherm. Geen navigatie, geen radio, geen camera, geen signalen bij parkeren. Het is of je doof en blind bent geworden! De garage heeft mij de afgelopen...
Is er iets bekend over een storing of ander probleem met de R-Link store?
Ik kom er niet meer in sinds eergisteren, pagina van R-Link Store blijft op loading staan.
Bij mij staat er voor twee R-Link apparaten een (verplichte) systeemupdate klaar.
Heb ze nog niet gedownd daar 1 auto onderweg is en de andere in de regen staat (en ik een watje ben :lol: ).
hey allemaal,
ik wilde vandaag mijn navigatiekaarten updaten
heb oorspronkelijk bij aankoop volledige kaart van Europa en coyote.
nu leek mij de gehele kaart van Europa overbodig en besliste ik om enkel west Europa te kopen 36.90 euro.
installatie...
Wellicht staat het antwoord al ergens op dit forum, excuus dan voor de dubbele vraag maar ik ben het juiste antwoord nog niet tegengekomen en ondertussen wel een beetje de wanhoop nabij.
Afgelopen maandag verdween de tijd in mijn renault...
Wanneer krijg ik eindelijk antwoord op de vraag hoe ik de navigatie weer aan de gang krijg? Werkt totaal niet meer en ik ben ervan afhankelijk. Renault Nederland zegde toe binnen 10 dagen telefonisch contact op te nemen. Moet nog gebeuren .......
Beste forumleden,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik heb een nieuwe Zoe besteld.
Levering eind Juni.
Ik wil me alvast inlezen, v.w.b . Gebruik en bediening.
Nu heb ik de handleiding kunnen downloaden, maar daar staat niets in, over het navigatie systeem...
Ik heb een Avi file op de USB micro stick gezet en zou deze voor de gein af willen spelen via Rlink.
Er staat al muziek en wat afbeeldingen en die zijn via Rlink oproepbaar.
De video zou via media/video zichtbaar moeten zijn,...
Ik ben nieuw op het forum dus misschien is het al eens behandeld maar ik kan het niet vinden.
Ik heb een megane 2 cc uit 2004 daar heb ik een origine Renault radio voor gekocht stekkers passen allemaal prima, maar display geeft...
Na het invoeren van 'traject controle' heeft onze Rlink zich blijkbaar aangepast. Maar nu krijg je allerlei geluidjes die onverklaarbaar zijn. Bij trajectcontrole komt regelmatig een seintje dat klinkt zoals wanneer je te hard rijdt. Iemand zegde...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum