Raam RV heeft storing

Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
Plaats reactie

Topic author
Marijn514
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018 17:10
Actief als: particulier

Raam RV heeft storing

Bericht door Marijn514 »

Hallo, ik ben al een tijdje bezig met allerlei rare storingen in mijn Renault Mégane cabriolet - 1.6-16V Schakel uit bouwjaar 2004

Deze keer heb ik ervoor gekozen om dit op een forum te behandelen.
Ik stapte vandaag in mijn mooie cabrio om mijn weg naar huis te vervolgen, bedacht mijn rechter passagiers raam om niet meer open te willen gaan met de knoppen aan de deur.
Dus ben ik alle knopjes afgegaan om te kijken wat het nog wel of niet deed.
Ik heb een centrale unit in het midden van mij auto om alle 4 de ramen gelijktijdig te kunnen bedienen, wanneer ik deze gebruik gaat het raam open en ook dicht op commando.
(uitgesloten is dus dat motortje defect is)
Ook wanneer deze open is kan ik met de deur knop het raam sluiten! maar aan beide kanten gaat het raam niet open wanneer ik de knop in de deur gebruik.

(Mocht ik hier ook benoemen, sinds ik deze auto heb, ook problemen met de centrale vergrendeling. behoort op slot te gaan wanneer ik de knop op de deurhendel indruk. dit werkt naar behoren vanaf begin herfst tot einde winter, wanneer het lente wordt tot de zomer werkt dit niet...)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mil soluciones
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 148
Lid geworden op: 27 sep 2018 16:15
Actief als: particulier

Re: Raam RV heeft storing

Bericht door mil soluciones »

Cabrio's en vochtigheid geven problemen. Er zit niets anders erop dan alle kabelbomen te volgen en alle stekkers te controleren/schoon te maken.
Verleden week met een Ford Mondeo, airbag lampje pinkt. Alle stekkers met contactspray gereinigd, heeft 2 dagen geduurd voor de werking, maar probleem opgelost. Is overigens geen cabrio, en hier in Spanje denkt men niet meteen aan vocht, maar desalniettemin.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
Marijn514
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018 17:10
Actief als: particulier

Re: Raam RV heeft storing

Bericht door Marijn514 »

mil soluciones schreef:Cabrio's en vochtigheid geven problemen. Er zit niets anders erop dan alle kabelbomen te volgen en alle stekkers te controleren/schoon te maken.
Verleden week met een Ford Mondeo, airbag lampje pinkt. Alle stekkers met contactspray gereinigd, heeft 2 dagen geduurd voor de werking, maar probleem opgelost. Is overigens geen cabrio, en hier in Spanje denkt men niet meteen aan vocht, maar desalniettemin.
Dit kan idd de oplossing wezen, gezien mijn bezoekje aan Oving in zwolle een behoorlijk vocht probleem had veroorzaakt 2 jaar geleden. en mijn raam LV lekt in de wasstraat op mijn deur console O.O ik ga maar eens zo'n spray gaan opzoeken, en kijken wat er allemaal is weggeroest onder mijn dashboard....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht