Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De radio installatie van onze Renault master uit 2007 is aan het bezwijken.
Weet iemand welke radio set de oude kan vervangen?
Het zijn twee aparte kastjes met stuurbediening.
Mag zowel nieuw als tweedehands zijn.
Andere oplossing is ook welkom.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heb twee nieuwe luxe stoelen in de camper geplaatst met een Renault Master onderstel van 2007, maar er is geen vaste plek meer voor de ene gordelspanner aan de bestuurderskant en deze is nu dus uitgeschakeld.
Nu geeft hij een storing in de display...
Ik heb een bonkend/kloppend geluid bij de voorkant bij mijn master t33 ( 2008)
Nu hoor je dit op een klinkerweg of bij grote hobbels ( soms bij uitparkeren op een niet vlakke weg)
Vlakke weg is ie stil
Als het koud is is het geluid aanzienlijk...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
De achterlichtunit is vastgezet met twee moertjes M6 met geintegreerde sluitring.
Demonteren van de unit gaat makkelijker, nu ik deze moertjes door de volgende sterknoppen vervangen heb: