Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb een laguna break 1.6i 16V uit 2000. ik heb een probleem met de aanjager(blower) hij doet het enkel nog maar op stand 4, op stand 1,2 en 3 doet hij niks. nou heb ik mezelf laten vertellen dat dan de regeleenheid van de blower kapot is. maar waar kan ik deze ergens vinden ? als iemand het weet dan hoor ik het graag.
Als het goed is zit de weerstand en de kachelmotor achter het dashboard kastje.
Vervang de kachelweerstand samen met de kachelmotor.
Weerstand gaat meestal kapot door probleem met de motor(niet altijd iets aan te merken)
Anders heb je kans dat je weerstand volgende week weer stuk is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo iedereen
Ik zit met een reuze probleem die ik niet vindt.
Opeens lampje batterij en elektrische probleem.
Thuis gekomen stil gelegd en terug willen starten en starter deed gewoon tak.
Alles uitgemeten aan de batterij blijkt op de regeleenheid...
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik heb een megane Berline uit 2000.
Nou doet de airco het niet. Volgens de garagist komt er geen spanning op de pomp. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.