Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
hoi weet iemand waar je de relais voor me schuifdak van me renault scenic 2002 kan kopen
is van een webasto schuifdak heb al op internet gekeken maar kan niks vinden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op een franse website staat een artikel met foto's over een Nederlandse R5 met een achteraf ingebouwd schuifdak.
Interessante optie! Vraag is natuurlijk wel hoe dat vervolgens zit met de garantie.
Het artikel kun je bekijken
Wij hebben een Twingo 1 uit 2006 met af fabriek panoramisch schuifdak.
Dak heeft altijd perfect gewerkt.
Nu is tot 2x toe het dak in open stand vastgelopen. Motortje doet dan helemaal niets meer, ook geen geluid. Hij stopt opeens.
Volgens garage is...
Kan iemand mij vertellen waar ik in mijn R25TX een eventueel brandstofpomp relais kan vinden ?!?
In mijn R25TX Phase I van 1988 hoorde ik bij het aanzetten van het contact even de brandstofpomp (rechts achter kokerbalk onder passagiersdeur) lopen,...
Ik wil graag weten welk relais voor wat is.
Het boekje wat erbij zit geeft daar geen info over alleen over de zekeringen en op het internet kon ik ook al niks vinden.
Het gaat om Renault Master II 03-2000 voormalig personenbusje...
Van de week al 2 keer meegemaakt dat er een relais onder de motorkap blijft tikken bij het opstarten en stoppen van het laden aan de 11kw thuislader.
Normaal zou je 1 keer een tikje moeten horen als de auto gaat laden of stopt met laden.
Afkoppelen...
Ik ben de blije nieuwe eigenaresse van een Laguna 2 echter met een handrem storing. nu wil de garage met mij kijken of het probleem opgelost kan worden met het vervangen van een relais in de elektromotor. Maar welke moet ik bestellen..? Tips?...
Ik heb een Renault Grande Scenic 2 van 2008 (1,6 motor)
Na altijd al slecht werken (reageren) deed de ventilator opeens helemaal niks meer Via dit forum een testje gevonden om de weerstand en de ventilator te testen....met de conclusie dat de...