Mijn naam is John kom uit Rotterdam .
En heb een probleem met mijn Renault Clio 1.6 uit 2000
Nu heb ik op deze site een onderwerp gevonden wat precies 1 op 1 mijn zelfde probleem is, alleen de beste poster heeft nagelaten om de oplossing erbij te posten ....

Het gaat om deze post
viewtopic.php?t=1804
Wat deze Meneer omschrijft heb ik precies hetzelfde ..zal het nog even kort samen vatten
Het begon allemaal met een vastzittende R.A wielremcilinder en een leeg remvloeistof resevoir.
En een heel diep zittend rempendaal (doordat er geen vloeistof meer in zat )
Ben begonnen met controleren waar de remvloeistof heen gegaan zou kunnen zijn.. dit heb ik tot op heden nog niet kunnen
vaststellen ..
Remschotels eraf gehaald remcilinder stond vast maar LEKTE NIET ..Deze gangbaar gemaakt en terug gemonteerd remvloeistof bijgevuld en ontlucht ... toen kwam ik er achter wat leek als of ontluchtingsnippel niet goed dicht zat .waarschijnlijk is daar de remvloeistof door weg getrapt..
Na meerdere keren ontluchten bleef het rempendaal met de EERSTE keer trappen tot op de bodem gaan daarna gelijk weer trappen komt het pendaal op gewone hoogte en voelt gewoon normaal aan.
Na heeeel vaak ontluchten en met speciaal pulserende ontluchtings tank en Bleeding proces voor Abs pomp doet de rem nog precies hetzelfde ..
Alles komt precies overeen wat Gentleman1 ook heeft gedaan maar het probleem blijft ...
Zijn er mensen bij die ervaring hebben met een ABS pomp die kapot is ..de plunjers of electronica die kapot gaat ?????
HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN >>>
Gr John