Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo allemaal,
ik bezit een renault 1.4 benzine van bouwjaar 1999.
Heb deze week een nieuwe koppakking geplaatst,dit is allemaal perfekt verlopen volgens het boekje.
Vandaag alles terug geplaatst maar de motor wil niet aanslaan. Draai de sleutel om maar de starter wil niet draaien.
Wel spuit hij benzine in .
Weet iemand hier raad mee.
ALVAST BEDANKT
Toch heb ik altijd een idee dat er dan iets niet helemaal volgens het boekje gegaan is, of de klacht moet van te voren ook aanwezig waren
Over het algemeen geeft het bdp signaal wel eens problemen, maar dan kan de auto ook geen benzine inspuiten dus dat kan het niet zijn in jou geval.
Vonken de bougies wel? Kabels goed aangesloten, wellicht bobine kapot? Heb je wel compressie? etc...
gsidriver schreef:Heb deze week een nieuwe koppakking geplaatst,dit is allemaal perfekt verlopen volgens het boekje.
Vandaag alles terug geplaatst maar de motor wil niet aanslaan. Draai de sleutel om maar de starter wil niet draaien.
Wel spuit hij benzine in .
Volgens mij wordt het hier verwarend. Gaat de motor wel rond? Omdat je schrijft dat de starter niet wil draaien?
En als de start(er)(motor) niet draait, hoe weet je dan dat er benzine ingespoten wordt?
Beste renaultrijders,
Het euvel is ondertussen opgelost.De motor draait weer rondzoals ie zou moeten draaien.
Het probleem is gevonden een massakabel die verdoken zat en niet was aangesloten.Van carroserie naar motorblok.
Na lang zoeken toch gevonden. De aaanhouder wint. Het moest iets electrisch zijn , maar wat!!!!!!!!!
Toch bedankt voor jullie uitleg en steun.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze auto, Renault Clio sport 2.0 16V uit 2001, start niet.
Hij maakt geen enkel geluid en de Renault dealer komt er met de laptop niet in om te kijken waar de fout code zit.
De eerste keer toen hij niet startte, hebben we hem een 20...
Beste lezers,
Ik rijd nu een jaartje in een twingomatic van 1999. Met nu 90k op de teller. Zondag hadden we in Enschede stevige wateroverlast. Toen ik maandag ochtend thuiskwam hoorde ik dat twingo tot aan de bumper in het water heeft gestaan....
Goedemiddag
Mijn Renault megane scenic geeft steeds de foutcode start en stopsysteem controleren. Risico op motorschade. Dit is nu al de vierde keer. Ik ben 2 keer door de ANWB geholpen en ik ben 2 keer bij de garage geweest. De foutmelding blijft...
goedendag allemaal ik ben nieuw op dit forum maar rij al een tijdje in een geweldige renault scenic 2 1.9 dci uit 2005 voorheen nooit echt grote problemen met de auto gehad tot vorige week toen de auto uitviel en niet meer wilde starten.
Van de...
Sinds een aantal maanden rijd ik een clio e-tech uit 2020.
Enerzijds een zeer fijne auto. Anderszijds vallen een aantal zaken tegen. Iemand enig idee of dit bij de e-tech motoren of specifieke Clio mode hoort?