Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Siem hier ik ben nieuwe op dit forum en heb een vraag aan jullie echte Renault kenners.
Ik heb persoonlijk een Volkswagen maar mijn ouders een oude Renault kangoo uit 1999 met 2 ton op de teller.
Nu komt het probleem de koppelingsplaten beginnen te slippen! Heeft iemand hier ervaring mee zoals: Moet de motor eruit, een pdf werkplaats boek ofzo. Ben niet bang om te sleutelen maar wil het wel zo goed mogelijk doen. Dus dacht ik laat ik het de profs maar eens vragen !!
Renault kangoo uit 1999
Motor hoeft er in elk geval niet uit,subframe demonteren of links een heel stuk los laten hangen is nodig.
Verder is het vrij duidelijk als je eraan bezig bent.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi,
Het linker- deurscharnier van mijn Twingo 1 uit 2004 is versleten, weet iemand het onderdeelnummer van dit scharnier? En is daar nog makkelijk aan te komen?
Alvast dank.
Een aantal dagen geleden kreeg ik problemen met het automatisch schakelen in mijn Megane Estate RS uit 2022 (automaat).
Op het moment dat ik de auto in de Drive zet en de rem loslaat bleef deze stilstaan. Een beetje gas geven zorgde ervoor...
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...