Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een vraag. Ik heb een Renault Megane van 2017, heb dus nog de eerste R link. Nu was mijn vraag of het mogelijk is om mijn R link te kunnen updaten naar de R link 2 waar Android auto en Apple carplay mogelijk zijn?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Is het mogelijk om verstralers/mistlichten vooraan te (laten) plaatsen ipv de luchtinlaatopeneningen die standaard in de voorbumper voorzien zijn? Zo ja, kan dit van (negatieve) invloed zijn op het mechacanisch/motorisch functioneren van de auto? Of...
Vroeger was ik lid van dit forum, en na een lange tijd en veel omwentelingen ben ik weer terug, dit keer met een nieuwe gebruikersnaam: enfin.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een probleem dat ik ondervind met mijn auto.
Hallo allemaal,
Opnieuw moet ik mijn heil maar gaan zoeken door hier terug te keren, en ja uiteraard met problemen met de ZOE R90 van 2017. De verwarming deed het niet meer. De truck geprobeerd met het verwarmen van de buiten sensor e.d. helaas, dat...
Beste allemaal
Ik heb een Renault Master 2017 euro 6 en die start voor 2 a3 seconden en slaat af.
Ik heb hogedrukpomp vervangen en het filter.
Hij geeft geen fout code .. kan iemand mij alsjeblieft helpen?