Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben wat informatie aan het verzamelen om mijn DCi110 Talisman estate te laten chiptunen. Iemand hier ervaring mee? Op verschillende tuners gezien dat het vermogen stijgt naar 138 pk.
Kan iemand mij helpen om ervoor te zorgen dat ik flitspalen etc in mijn scherm te zien krijg en dat er ook een signaal wordt gegeven als je een flitspaal nadert,Ik heb bij geluiden alles op ON staan maar ik zie en hoor niets op mijn navigatie. Heb...
Ik heb een vraag in verband met coyote. Als je op een binnenweg rijdt geeft Coyote aan waar het verkeer het drukst is, door links, rechts en bovenaan meer of minder icoontjes van een wagen toe te voegen. Maar daaronder...
Na een kleine drie maanden heb ik nog weinig aan te merken op mijn Talisman estate. Heb nog geen problemen gehad met deze auto. Waar mijn auto wel last van heeft is dat rolhoes met enige regelmaat losschiet. Het mechanisme om 'm in uitgetrokken...
Ik heb een Renault Talisman Zen besteld en was zeer benieuwd naar de velgen opties.
Ik heb gekozen voor 17 inch Bayadere (vind het echt niet mooi) velgen en helaas zit er geen 18 inch optie velgen erbij voor mij (Ik mag alleen 17...
De Talisman heeft zoveel opties dat je niet eens normaal kunt rondzoeken in het menu om de kleinste dingetjes aan te zetten. Weet iemand waar de flitspalen aangezet kunnen worden? Dit gaat dan vanzelfsprekend om de vaste flitspalen.
Ik rijd sinds een week en half met een Talisman grandtour intens 200 PK, en heb de optie bijgenomen voor 3 jaar coyote (2 jaar + jaar gratis). Ik had in mijn vorige wagen zo'n mobiele coyote, en vind dit bijzonder...
Als volgende week de werkgever akkoord gaat bestel ik het volgende :
Talisman grandtour Intens Energy TCe 150 EDC nertsbruin met city-pack 2, winterpack en 18 duetto velgen (deze zijn niet standaard op intense in België)
Vandaag in Flevoland op de N307 (ik reed vanuit Dronten naar de A6) een zo op het oog identieke Talisman als die van mijzelf zien rijden, heel apart gezicht.
Die identieke reed dan vanaf de A6 richting Dronten!
Ik ben op zoek naar een nieuwe wagen en daarbij was onder andere mijn oog gevallen op de Renault Talisman.
Het gaat om de benzineversie met de automaat (150pk). Ik ben hier al kort mee gaan rijden en dat is goed meegevallen.
Het viel me wel...
Hi,
sinds vorige week ben ik in het bezit van een Talisman. Na de eerste 750 kilometers, ben ik er nog niet achter gekomen wanneer de dode hoek waarschuwing aan passagierszijde wel/niet gaat branden. Op momenten dat ik verwacht dat het lampje in de...
Rij nu een weekje of 6 probleemloos en naar volle tevredenheid maar de laatste paar dagen is er toch een vervelend kwaaltje ontstaan.
Bij het wegrijden en accellereren (je rug drukt dan af en toe in de rugleuning) komt er een irritant piepje uit de...
Iemand hier die weet of de Talisman 1.6dCi is uitgerust met Ad Blue???
Collega van me rijdt een Mercedes-Benz C200 CDI (welke dus de 1.6dCi van Renault onder de kap heeft liggen) en die moest na ong. 22.000km Ad Blue bijvullen.
Ik wil enkele widgets op de verschillende home pages plaatsen. Maar er staan enkele widgets beschikbaar , maar niet degene die ik er wil op plaatsen (zoals bv Coyote ed)
Iemand een idee hoe dat moet , want in de handleiding vind ik niets over dat...
Hey, ff kort voorgesteld: ik ben hier nieuw, woon in België en heb gisteren de Talisman Grandtour besteld. Heeft er iemand hier ervaring met een elektrisch panoramisch dak? Hetzij al op de Talisman (testwagen of showroom model) hetzij op ander type...
Heb recent een Talisman Estate Intens besteld, deze zal binnenkort worden afgeleverd. Wie kan mij vertellen of deze versie zonneschermen in de achterportieren heeft? Op sommige foto's zie ik deze optie terugkomen maar in de optielijst kan ik het...
Ik zat zojuist op het RDW te kijken bij de informatie van mijn voertuig, en kom tot mijn verbazing erachter dat het RDW op 21-07-2016 een terugroepingsactie heeft opgezet op onze Talisman.
Ik wil het vervelende beepje uitzetten bij naderen van camera. :think:
Het kan helemaal stil gezet worden, maar dan blijft het vervelende onderbreken van het radio geluid wel bestaan.
Je kan ook snelheidscontrole uit zetten, maar dan is het...
op 18/05/2016 heb ik mijn Talisman besteld via LeasePlan.
Het is een:
Limousine 130dCi Intens
Blanc Glacier
Elec. Pano dak
19 Alizarine
Pack Easy Park Assist
R-Link 2 8,7 met Bose
Wegklapbare trekhaak...
Vraagje aan de Talisman-rijders om deze check even te doen:
Druk even op de tankopening klep terwijl de auto op slot staat en open dan met de afstandsbediening of card daarna de auto.
Bij mij gaat dan ook de tankopening alsnog meteen open, ik had...
Bij de aflevering mijn de Talisman incl. Visio System viel op dat er een plakker op de voorruit zit (zichtbaar in de door mij toegevoegde rode cirkel).
Ik heb verkeersborden herkenning, ACC afstandsradar, rijbaan signalering (Talisman Intens...
Ik heb sinds vorige week mijn Talisman initial paris, maar ben nog altijd niet door al de settings ...
Ik heb 2 key less startkaarten, en verwacht dat per kaart een aangepaste setting voor de bestuurder kan geprogrameerd worden (positive stoelen -...
Ik heb een Talisman besteld. Gaat om een lease auto, daadwerkelijke bestelling loopt dus via leasemaatschappij. Op de MyRenault site kan je de status van je bestelling verder volgen als je daar het ordernummer invult. Op mijn vraag aan de dealer om...
Vandaag de talisman meegekregen en meteen schade. Ik gebruikte de parkeerhulp die de auto uit de parkeerplek zou moeten rijden. Conform handleiding alles gedaan en stuur begint te draaien en auto begint te rijden. Boem! Geparkeerde auto voor me ziet...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum