Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De vraag zou moeten zijn, wat is reserve? Er is immers in de tank geen apart compartiment dat je middels een kraan in moet/kunt schakelen.
Op zeker moment daalt het niveau in de tank zover dat het tijd wordt om je daarop te attenderen. De tank is wel heel breed, maar niet zo hoog. De vlotter kan eigenlijk niet eens zo nauwkeurig meten, dus er is een grove indicatie. Ga je met een tank met nog 10 liter inhoud door een hele lange bocht, dan kan het zo zijn dat de brandstof zolang naar een kant gaat hangen dat de motor even niks meer krijgt en gaat inhouden en dat wil je nu juist niet in een bocht.
Er zijn ook merken (Volvo b.v.) die pas laat aan de bel trekken. Mocht ik of een van mijn collega's een afgeslagen Volvo hebben, dan gaat er hoe dan ook een kan brandstof in, omdat daarbij meestal het probleem is opgelost. De boord pc geeft dan doodleuk aan dat er nog 100 km gereden kan worden en het lampje in de brandstofmeter heeft zich nog niet laten zien.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb net een Kadjar bouwjaar 2019 gekocht bij de Renault dealer. Er hoort standaard een 16 stalen thuiskomer bij. Volgens de dealer kan ik de wielbouten van originele 18 aluminium velgen ook gebruiken voor het reservewiel. Omdat ze ervoor gemaakt...