hallo,
de laatste tijd heeft onze espace wat electrische problemen.
de electrische ontgrendeling van de koffer werkt maar sporadisch,
de achterruitenwisser werkt niet of maar 1 maal
de kofferverlichting blijft branden (dit heb ik opgelost door het lampje eruit te halen)
heeft er iemand al gelijkaardige problemen gehad?
wat waren de oorzaken?
en hoe heb je het opgelost?
met vriendelijke groeten
ganske71
ruitenwisser + kofferverlichting + openen koffer
-
ganske71
Topic author - repeating visitor

-
Mathijs
- Donateur

- Actief als: particulier
- Contacteer:
Help me even:
- Als je achterruitenwisser aan stond, en je deed dan de kofferklep open, stopte de wisser dan meteen, om weer door te gaan zodra de klep weer dicht was ?
Zo ja : dan zou ik de oorzaak zoeken in het (magneet?) contact dat verteld dat de klep open is, dit zou dan gelijk alle storingen kunnen verklaren, immers het lampje blijft branden, de knop werkt niet want de klep is volgens het systeem al open, en de ruitenwisser werkt niet want volgens het systeem is de klep open.
Zo nee : dan denk ik dat er iets mis is met de stekker verbinding (of draad daarnaartoe) tussen achterklep en auto. Het blijvend branden van het lampje is dan een ander probleem.
- Als je achterruitenwisser aan stond, en je deed dan de kofferklep open, stopte de wisser dan meteen, om weer door te gaan zodra de klep weer dicht was ?
Zo ja : dan zou ik de oorzaak zoeken in het (magneet?) contact dat verteld dat de klep open is, dit zou dan gelijk alle storingen kunnen verklaren, immers het lampje blijft branden, de knop werkt niet want de klep is volgens het systeem al open, en de ruitenwisser werkt niet want volgens het systeem is de klep open.
Zo nee : dan denk ik dat er iets mis is met de stekker verbinding (of draad daarnaartoe) tussen achterklep en auto. Het blijvend branden van het lampje is dan een ander probleem.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
ganske71
Topic author - repeating visitor

magneetcontact
bedankt,
Dat het het magneetcontact kan zijn is zeer aannemelijk, maar waar zit dat ding? en hoe ziet dat eruit?
moet ik het in de buurt van het open…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Dat het het magneetcontact kan zijn is zeer aannemelijk, maar waar zit dat ding? en hoe ziet dat eruit?
moet ik het in de buurt van het open…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 3 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht